اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی انجام شد

افتتاح 4 پروژه بهداشتی و درمانی در محمودآباد

بخش سی.‌سی.‌یو بیمارستان شهدا، ساختمان جدید پایگاه بهداشتی تلیکسر، اورژانس 115 معلم‌کلا و ساختمان اورژانس 115 سرخرود به ارزش 10 میلیارد ریال با حضور مسئولان استانی و شهری افتتاح شد.

افتتاح 4 پروژه بهداشتی و درمانی در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محمودآباد، با حضور قاسم جان‌بابایی قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، فیاضی نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهری بخش سی‌سی‌یو بیمارستان شهدا، ساختمان جدید پایگاه بهداشتی تلیکسر، اورژانس 115 معلم‌کلا و ساختمان اورژانس 115 سرخرود به ارزش 10 میلیارد ریال افتتاح شد.

قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مراسم افتتاح بخش سی.سی.یو بیمارستان شهدا، گفت: در بازدیدی که حدود سه ماه قبل از بیمارستان شهدا داشتم با توجه به توانمندی این بیمارستان در ارائه خدمات درمانی در سطوحی بالاتر در کمترین زمان ممکن بخش سی.سی.یو بیمارستان شهدا را به بهره‌برداری رساندیم تا خدمات مناسب‌تری را به مردم شهرستان ارائه دهیم.

قاسم جان‌بابایی تصریح کرد: با توجه به شناخت کاملی که از کادر درمانی و تجهیزات موجود در بیمارستان شهدا وجود دارد در این بیمارستان نقصانی نسبت به بیمارستان‌های شهرهای همجوار وجود ندارد و امیدواریم با کمک همه مسئولان و نماینده مردم در مجلس این روند رو رشد ادامه داشته باشد.

وی همچنین با اعلام تخصیص یک دستگاه اکو برای بخش سی.سی.یو، خواستار مشارکت بیشتر مردم و خیران سلامت برای کمک به بیمارستان شهدا شد.

وی با قدردانی از خیران سلامت شهرستان از خرید یک دستگاه تخت احیا کودکان به ارزش 75 ملیون ریال توسط خیر سلامت خبر داد.

نماینده مردم شهرستان‌های محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی نیز با تشکر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی و کارکنان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهدا محمودآباد، افتتاح پایگاه اورژانس 115 معلم‌کلا را یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در بخش خدمات درمانی و فوریت‌های پزشکی دانست.

عبدالوحید فیاضی افزود: با توجه به پرتردد بودن جاده معلم‌کلا و وقوع حوادث ترافیکی در این محور حضور به موقع اورژانس 115 در خدمت‌رسانی به موقع یک ضرورت اساسی بوده که با احداث پایگاه اورژانس 115 معلم‌کلا زمان دریافت خدمات درمانی و فوریت‌های پزشکی به حداقل زمان ممکن می‌رسد.

وی همچنین با قدردانی از دهیاری و شورای اسلامی روستای معلم‌کلا در اهدای زمین و ساختمان برای احداث اورژانس 115 این حرکت را یک ارزش نشأت گرفته از باورهای مذهبی و ملی مردم دانست.

وی افزود: هرجا که نیاز به حمایت و همدلی مردم با مسئولان احساس شد مردم در صف اول این حمایت‌ها بودند و نشان دادند که همیشه پیش قراول و موتور تحرک اقدامات دولت هستند.

مصدری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران نیز در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اورژانس 115 سرخرود تصریح کرد: شهرستان محمودآباد با داشتن پنج پایگاه اورژانس 115 فعال یکی از شهرستان‌های نمونه استان مازندران در بخش اورژانس پیش‌بیمارستانی است.

وی ادامه داد: استانداردهای رعایت شده در بخش اورژانس 115 شهرستان محمودآباد در خور توجه است.

مصدری با اشاره به انتخاب اورژانس 115 شهرستان محمودآباد در بین منتخبین کشوری ستاد تسهیلات نوروزی سال گذشته ابراز امیدواری کرد: این روند رو به رشد در سال پیش رو نیز ادامه داشته باشد.

گشتاسبی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد سال 1392 را سال پربرکتی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان دانست.

وی افزود: با هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیارد ریال پروژه‌های بهداشتی و درمانی افتتاح بخش سی.سی.یو، خرید دستگاه اکسیژن‌ساز و دستگاه امحا زباله بیمارستانی، خرید دستگاه اکو و یو.پی.اس، مشارکت فعالانه خیران سلامت در بیمارستان شهدا، افتتاح دندانپزشکی مرکزی شهدای هفتم تیر، احداث پایگاه بهداشتی تلیکسر، افتتاح اورژانس 115 معلم‌کلا، احداث ساختمان جدید اورژانس 115 سرخرود در سال 1392 نوید روزهای درخشانی را در حوزه سلامت و درمان مردم شهرستان محمودآباد می‌دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد با قدردانی از حمایت تمام مسئولان شهرستانی در به ثمر نشاندن این اقدامات ابراز امیدواری کرد: بیش از پیش شاهد حضور خیران سلامت در مشارکت در حوزه‌های درمانی و بهداشتی شهرستان باشیم.

به گزارش فارس، در این مراسم با افتتاح رسمی بخش سی.سی.یو بیمارستان شهداء، ساختمان جدید پایگاه بهداشتی تلیکسر به همراه پایگاه اورژانس 115 معلم‌کلا و ساختمان جدید اورژانس 115 سرخرود به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2300/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول