اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

تربیت از مفاهیم برگزیده جامعه دینی و اسلامی است

امام جمعه خلخال گفت: امور تربیتی از مفاهیم برگزیده جامعه دینی و اسلامی است.

تربیت از مفاهیم برگزیده جامعه دینی و اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری ظهر امروز در مراسم هشت اسفند به مناسبت هفته امور ‌تربیتی گفت: امور تربیتی از مفاهیم برگزیده جامعه دینی و اسلامی ماست.

امام جمعه خلخال اضافه کرد: پیامبران و ائمه اطهار‌ (ع) با هدف تربیت و اصلاح جامعه از تباهی‌ها از سوی خداوند در روی زمین ماموریت داشتند و اکنون این ماموریت در جامعه دینی و اسلامی بر عهده معلمان و مربیان تربیتی است.

وی افزود: مربیان و معلمان‌ و ‌همکاران در آموزش و پرورش وظیفه سنگینی دارند‌ که‌ تربیت نسل‌های نو و‌ آشنا نمودن آنان با معارف ارزشمند اسلامی‌ و‌ ارتقای سطح تحصیل آنها از عمده وظیفه معلمان و مربیان است.

 

رشتبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از بنیانگذاران امور تربیتی‌ کشورمان گفت: معلمان و فرهنگیان الگویی مناسب همچون شهید رجایی و باهنر را برای حرکت خود در سنگر تعلیم و تربیت دارند.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکیدات دین اسلام در خصوص تربیت و امور تربیتی‌ گفت: دین اسلام دینی با محوریت تربیت صحیح و الگویی همچون ائمه را داشته و مردم جامعه ما قطعا با حرکت در مسیر معنویت دینی و تربیت قرآنی به سرمنزل مقصود خواهند رسید.

در این مراسم سید اردشیر رشیدی مدیریت آموزش و پرورش خلخال گفت: حیات پاک با تربیت اسلامی زندگی را به درخشش می رساند و مربیان و فرهنگیان با الگو قرار دادن معارف ارزشمند تربیتی دین اسلام در تربیت دانش آموزان این ‌آینده سازان مملکت کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از گروه سرود دانش‌آموزی با اهدا لوح تجلیل شد.

انتهای پیام/62008/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول