اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

خانواده‌ها مهم‌ترین عامل در تربیت فرزندان هستند

امام جمعه عنبرآباد گفت: خانواده‌ها نخستین عامل تأثیرگذار در تربیت هستند و مهم‌ترین نقش را در این زمینه بر عهده دارند.

خانواده‌ها مهم‌ترین عامل در تربیت فرزندان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته عنبرآباد اظهار داشت: اساس اسلام و نظام آفرینش بر اساس تربیت بوده و تربیت عامل شکوفایی فطرت انسان است.

وی بیان داشت: جایگاه تربیت در اسلام جایگاه بسیار بالایی است و خانواده‌ها نخستین عامل تأثیرگذار در تربیت هستند و مهم‌ترین نقش را بر عهده دارند و نقش بعدی مدارس هستند که باید خانواده‌ها با مدارس ارتباط تنگاتنگی داشته باشند.

دشت‌آبادی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود بیان کردند، بعضی از مسئولان فکر می‌کردند مسئله هسته‌ای با مذاکره حل می‌شود و ما این اجازه را دادیم و همه مشاهده کردند که این مذاکرات نتیجه‌ آنچنانی که همگان فکر می‌کردند، نداشت.

وی تصریح کرد: برگزاری اجلاس سران اسلامی در تهران برگزار شد و 53 کشور اسلامی در آن حضور داشتند که نسبت به سال گذشته کشورهای اسلامی دو برابر در اجلاس اسلامی شرکت کردند و این نشان می‌دهد که اسلام در تمام دنیا شناخته شده است و کشورهای اسلامی وحدت و همدلی دارند.

امام جمعه عنبرآباد گفت: دادگستری شهرستان عنبرآباد اطلاعیه‌ای نسبت به سلاح غیرمجاز در شهرستان داده است که باید کسانی که اسلحه غیرمجاز دارند، تحویل مقامات قضایی دهند.

دشت‌آبادی افزود: تمام کسانی که اسلحه غیرمجاز در شهرستان عنبرآباد دارند شناسایی آنها انجام و به آنان مهلت داده شده که به صورت داوطلبانه اسلحه‌های غیرمجاز را تحویل دهند.

وی ضمن تاکید بر توسعه ورزش‌های همگانی در عنبرآباد گفت: همایش پیاده‌روی امروز با شکوه در عنبرآباد برگزار شد که باید متولیان امر این امر مهم را ادامه دهند.

انتهای پیام/80005/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول