اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج:

سیستم آبیاری فرسوده مشکل حوزه فضای سبز سنندج است

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج سیستم آبیاری فرسوده و سنتی را از مشکلات فضای سبز این شهر عنوان کرد و خواستار استفاده از روش‌های نوین شد.

سیستم آبیاری فرسوده مشکل حوزه فضای سبز سنندج است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فردین زمانی ظهر امروز در جلسه کمیسیون عمران شورای شهر سنندج که با محوریت فضای سبز و خدمات شهری در محل این شورا برگزار شد، با اشاره به اینکه تمامی اعضا دغدغه خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان را دارند، اظهار کرد: این نشست‌ها در راستای برخورداری و بهره‌مندی شهروندان از فضایی سالم‌تر برگزار می‌شود.

این مسئول یکی از مشکلات احداث و توسعه فضاهای سبز را تأمین منابع آبی عنوان کرد و افزود: همچنین سیستم آبیاری فرسوده و سنتی از دیگر معضلات ما است.

وی تصریح کرد: با توجه به خشکسالی‌های فراوانی که در سراسر کشور شاهدیم، لزوم ارتقای سیستم‌های آبیاری توسط شهرداری به وضوح به چشم می‌خورد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از آب موجود به شکل آبیاری‌های تحت فشار از مهم‌ترین موضوعاتی است که این سازمان باید در دستور کار داشته باشد.

زمانی استفاده از روش‌های نوین را موجب حداقل هدررفت آب عنوان کرد و ادامه داد: توسعه فضای سبز با توجه به متدهای پیشرفته و به‌روز شده به سادگی امکان‌پذیر است.

کارشناس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سنندج نیز اظهار کرد: جلسات متعددی درون سازمان به منظور خصوصی‌سازی برنامه‌ها و اقدامات برگزار شده است.

شب‌بو مردوخی افزود: با توجه به حساسیت‌ها و کمبود سرانه فضای سبز شهر سنندج باید تلاش کنیم کمترین انحراف را از برنامه‌های پیش‌بینی شده داشته باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات این سازمان بلاتکلیفی نیروهای موجود است که امیدواریم با اتخاذ تدابیر لازم این موضوع در آینده برطرف شود.

در پایان این جلسه اعضای شورای شهر سنندج به بیان نقطه‌نظرات خود در بحث خصوصی‌سازی و واگذاری فضای سبز پرداختند.

انتهای پیام/79012/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول