اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جدید آبفای قزوین:

طرح‌های آبفا در 7 شهر استان قزوین ناتمام است

مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین گفت: به دلیل مسائل مالی طرح‌های آب و فاضلاب در هفت شهر این استان ناتمام مانده است.

طرح‌های آبفا در 7 شهر استان قزوین ناتمام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد هجرانفر سه‌شنبه شب در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین که در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد، اظهار کرد: طرح‌های آب و فاضلاب در هفت شهر زیرپوشش شرکت آبفای استان قزوین ناتمام مانده که امید است با تأمین اعتبارات مورد نیاز این مشکل برطرف شود.

وی اضافه کرد: همچنین در این استان به دنبال وقوع خشکسالی‌های چند سال اخیر برخی مناطق دچار تنش آبی شده است.

مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین با بیان اینکه مسئولیت‌هایی که در حکومت اسلامی به کارگزاران سپرده می‌شود، فرصتی برای خدمت رسانی به مردم است، افزود: در این مسیر تلاش می‌شود در شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین با به کارگیری نیروهای انسانی شایسته، متعهد و متخصص در راستای تامین نیازهای مردم استان قزوین در بخش آب و فاضلاب گام برداشته شود.

هجرانفر با بیان اینکه نسل امروز امانتداران مایع حیات و مسئول رساندن آن به نسل‌های آینده هستند، تصریح کرد: جایگاه آب پس از ورود اسلام به ایران در میان مسلمانان کشور ارتقا یافته؛ چراکه در آیات قرآن کریم و احادیث بارها ارزش و قداست این مایع حیات مورد تاکید قرار گرفته است.

در این مراسم از زحمات غلامرضا رضایی‌فر مدیرعامل پیشین شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین تقدیر و احمد هجران‌فر برای دو سال به عنوان مدیرعامل و رئیس جدید هیئت مدیره این شرکت در قزوین منصوب شد.

هجرانفر پیش از این معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان قزوین بود و رضایی‌فر نیز به تازگی به عنوان مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز فعالیت می‌کند.

در این مراسم حمیدرضا جانباز مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مرتضی مجتهدی مشاور و مدیر دفتر معاون وزیر نیرو، مرتضی روزبه استاندار، منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مهدی طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان، سید یوسف جبارزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، فتحعلی نجفی مدیرعامل شرکت گاز و جمعی از مسئولان استان قزوین نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/77011/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول