اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو انجمن عکاسان دنا عنوان کرد

عکاسان کهگیلویه و بویراحمد نیاز به حمایت مسئولان دارند

عضو انجمن عکاسان دنا به برخی از مشکلات عکاسان استان اشاره کرد و گفت: عکاسان کهگیلویه و بویراحمد نیاز به حمایت مسئولان دارند.

عکاسان کهگیلویه و بویراحمد نیاز به حمایت مسئولان دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز اردوی یک‌روزه عکاسی با حضور هنرمندان و اعضای انجمن عکاسان دنا در شهرستان دنا برگزار شد.

این اردوی یک روزه با موضوع طبیعت و انجام کار عملی در روستای «کریک» منطقه تفریحی دشتک سی‌سخت برگزار شد.

در این اردو هنرمندان عکاسی عضو انجمن عکاسان دنا حضور داشتند که از مناطق تاریخی و گردشگری شهرستان دنا بازدید و از آن‌ها عکس گرفتند.

داوود ایزدپناه در حاشیه برگزاری دومین اردوی آموزشی انجمن عکاسان دنا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: برگزاری اردوهای آموزشی در پیشرفت عکاسان و پیشبرد اهداف هنری و عکاسی در استان مفید بوده و امیدواریم تداوم داشته باشد.

نفر سوم جشنواره زائر با اشاره به جنبه‌های آموزشی این اردوها برای عکاسان افزود: اردوهای گروهی در آموزش اعضای جدید و تعامل بین نوآموزان و پیشکسوتان هنری بسیار مفید است.

این عکاس برتر استانی با بیان این‌که عکس نقش به‌سزایی در معرفی فرهنگ و مناظر دیدنی استان دارد، گفت: انتشار عکس‌های هنرمندان عکاسی مستلزم حمایت سازمان‌های مرتبط هنری بوده که با توجه به پیشرفت روزافزون هنر عکاسی و علاقه‌مندان این نیاز بیش از پیش احساس می‌شود.

ایزدپناه کمبود اعتبارات را عمده مشکل هنر عکاسی در استان عنوان کرد و ابراز داشت: گران‌قیمت بودن وسایل و تجهیزات عکاسی و هزینه‌بردار بودن سفرهای عکاسی از مشکلات اصلی عکاسان در استان است که نیازمند حمایت بیش از پیش مسئولان است.

نفر اول جشنواره فجر شهرستان بویراحمد با اشاره به ثبت و فعالیت انجمن عکاسان دنا اظهار داشت: این انجمن قدمی مثبت و خوب در جهت ارتقا و احیای هنر عکاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد برداشته است.

ایزدپناه با اشاره به تاثیرگذاری بالای عکاسی در جامعه گفت: برگزاری دوره‌ها و اردوهای آموزشی عکاسی نگاه ویژه مسئولان فرهنگی و هنری استان را در این زمینه می‌طلبد.

انتهای پیام/82009/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول