اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 10 اسفندماه تمدید شد

برگزاری مسابقه عکاسی از مناطق دیدنی اسدآباد

رئیس میراث فرهنگی اسدآباد گفت: در راستای شناسایی مناطق دیدنی، گردشگری و توریستی اسدآباد یک دوره مسابقه عکاسی در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه عکاسی از مناطق دیدنی اسدآباد

کامران اکبری‌شایگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به اینکه بالغ بر 150 اثر تاریخی و فرهنگی در اسدآباد وجود دارد، اظهار داشت: از این تعداد 58 اثر در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه قدمت بعضی از آثار به دوره‌های هزاره پنجم و ششم قبل از میلاد مسیح می‌رسد، تصریح کرد: از این جاذبه‌های تاریخی می‌توان به پل شکسته خسروآباد، روستای ملحمدره، کتیبه آقاجان بلاغی، حمام گلستان، بنای یادبود سیدجمال‌الدین، بهمن‌دره، تالاب پیرسلمان، آب انبار شاه عباس، دره دربند، دره خنداب و مسجد سلطانی اشاره کرد.

رئیس میراث فرهنگی اسدآباد با بیان اینکه برای شناخت بیشتر و شناسایی مناطق دیدنی اسدآباد یک مسابقه عکاسی در سطح شهرستان برگزار شده، افزود: این مسابقه به همت اداره میراث فرهنگی و انجمن اینترنتی سیدجمال برگزار می‌شود و شرکت برای همه شهروندان نیز آزاد است.

وی با اشاره به اینکه جوایز ارزنده‌ای برای این مسابقه در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: به برندگان این مسابقه لوح تقدیر و بلیت بازدید خانوادگی از نقاط تاریخی کشور اهدا خواهد شد.

اکبری‌شایگان هدف اصلی از برگزاری مسابقه عکاسی را معرفی نقاط کمتردیده شده دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی دانست و گفت: کسانی که تمایل به حضور در این مسابقه دارند می‌توانند تا 10 اسفندماه آثار خود را ارسال کنند.

وی در پایان سخنانش افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس mark2386@yahoo.com و kamran13588@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/89008/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول