اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری:

تعداد مراکز توزیع سبد کالا در ساری به 25 مرکز رسید

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری گفت: مراکز توزیع سبدکالا در ساری به 25 مرکز رسید.

تعداد مراکز توزیع سبد کالا در ساری به 25 مرکز رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت ساری، اسماعیل هادی‌نژاد در جلسه ساماندهی توزیع مرحله جدید سبد کالا که در فرمانداری ساری برگزار شد، اظهار داشت: مرحله جدید توزیع سبد کالا که شامل بقیه مشمولان مرحله اول است از امروز در سطح شهرستان ساری آغاز شد.

وی با اعلام اینکه مشمولان تا پایان اسفند برای دریافت سبد کالا فرصت دارند، افزود: هیچ نگرانی برای تامین و توزیع کالا در شهرستان ساری و میاندرود وجود ندارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری تصریح کرد: تاکنون 87 هزار سبد کالا در سطح شهرستان ساری و میاندرود توزیع شد و برای رفاه حال شهروندان، مراکز توزیع سبد کالا به تعداد 25 مرکز افزایش یافت.

وی همچنین از اجرای طرح نظارتی نوروز 93 از 15 اسفند ماه امسال خبر داد.

هادی‌نژاد اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید کالاهای اساسی و سفرهای نوروزی، طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز 93 در شهرستان ساری و میاندرود برگزار می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این طرح که از تاریخ 15 اسفند ماه 92 به مدت یک ماه اجرا می‌شود ضمن نظارت بر عرضه پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینی‌جات، میوه‌جات و مواد پروتئینی از مراکز اقامتی، تفریحی و دفاتر حمل و نقل درون و برون شهری نظارت می‌شود.

هادی‌نژاد تصریح کرد: بازرسان این اداره از ساعت هفت صبح تا 19 شب به صورت تمام وقت علاوه بر نظارت بر توزیع سبد کالا، نمایشگاه بهاره، انبار و سردخانه‌ها و واحدهای اقتصادی شهرستان به صورت ویژه بر توزیع اقلام نظارت می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری مردم را به عنوان بهترین ناظران بازار برشمرد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را با تلفن 124 این اداره اعلام کرده تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/2296/ل/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول