اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تجلیل از زحمات رفتگران

جشنواره ملی «جاروی زرین» در کرمانشاه برگزار می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه از برگزاری جشنواره ملی «جاروی زرین» در کرمانشاه برای تجلیل از زحمات رفتگران خبر داد.

جشنواره ملی «جاروی زرین» در کرمانشاه برگزار می‌شود

جواد جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: سال آینده سه پل روگذر (تقاطع غیرهم‌سطح) و 6 فرهنگ‌سرا در شهر کرمانشاه احداث می‌شود.

جعفری با بیان اینکه پل سوم فلزی لب‌آب توسط شهرداری کرمانشاه درحال انجام است، بیان داشت: در تقاطع غیر هم‌سطح امام حسین (ع) اقدامات اصلاحی اساسی انجام می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: آرامستان جدید شهر کرمانشاه پس از مشخص شدن اعتبارات و انجام کارهای مطالعاتی ایجاد خواهد شد.

وی از آسفالت معابر خاکی در سطح وسیع در سال آینده خبر داد و گفت: ساماندهی دوربین‌های مداربسته شهر کرمانشاه نیز انجام می‌گیرد.

این مسئول به زیباسازی قسمت جنوبی شهر کرمانشاه اشاره کرد و ابراز داشت: شهربازی و سورتمه شهر احتمالا در این نقطه انجام می‌شود.

جعفری در بخش دیگری از سخنانش به تشریح اقدامات انجام شده در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمانشاه پرداخت و افزود: در کمیسیون فرهنگی از امکانات شهرداری برای اقدامات فرهنگی نهایت استفاده را می‌بریم.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات کمتر از یک درصد بخش فرهنگی در اقدامات شورا و شهرداری به بیش از پنج درصد افزایش یافته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه از در نظر گرفتن مباحث معنوی و مذهبی در بودجه 93 خبر داد و بیان داشت: ساخت یک مهدیه انجام می‌گیرد و یک میلیارد تومان برای اجرا در نظر گرفته شده است.

جعفری برگزاری جشنواره ملی «جاروی زرین» از سال آینده در کرمانشاه برای تجلیل از زحمات رفتگران را از اقدامات مهم و ارزشمند تدارک دیده شده دانست و اعلام کرد: دبیرخانه دائمی این جشنواره در کرمانشاه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: امکان‌سنجی و طرح مطالعاتی ساخت خیابان دو طبقه از میدان شهدا تا تقاطع عشایر (سنجابی) در کرمانشاه به طول سه هزار و 200 متر مصوب شده است.

انتهای پیام/2700/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول