اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام خبر داد

بهره‌مندی 250 هزار نفر از خدمات تامین اجتماعی ایلام

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: 250 هزار نفر از خدمات تامین اجتماعی ایلام بهره‌مند هستند.

بهره‌مندی 250 هزار نفر از خدمات تامین اجتماعی ایلام

محسن محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: اگر بخواهیم ایران امروز را با اوایل انقلاب مقایسه کنیم، تفاوت زیادی خواهیم یافت، زیرا درخت انقلاب اسلامی ایران امروز با خون شهیدان انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی آبیاری شده و به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه‌گر در استان ایلام در یک سال گذشته با تکیه بر توان همکاران و مجموعه خدوم تامین اجتماعی منشاء خدمات ارزنده‌ای بوده است.

وی از ایجاد شعبه دوم تامین اجتماعی ایلام خبر داد و افزود: در طول عمر 40 ساله سازمان تامین اجتماعی ارایه خدمت این سازمان در استان ایلام از طریق یک شعبه ارائه شده که اکنون با راه‌اندازی شعبه دوم خدمات گسترده‌تری به خانواده بزرگ تامین اجتماعی ارایه می‌شود.

محمودی با بیان اینکه در طول یک سال گذشته 40 نفر از کارکنان اداره کل تامین اجتماعی استان ایلام فرصت ارتقای شغلی و جایگاهی داشته‌اند، افزود: در یک سال گذشته 60 میلیارد تومان پرداختی مستمری‌بگیران، بیمه بیکاری و دیگر خدمات به افراد تحت حمایت پرداخت شده است.

وی با اشاره به این که در یک سال گذشته بیش از 360 میلیون تومان برای سیستم‌های سخت افزاری، نرم افزاری و افزایش پهنای باند دیتا هزینه شده است، افزود: 50 درصد جمعیت استان معادل 250 هزار نفر از هم استانی‌ها از خدمات این سازمان بهره‌مند هستند.

محمودی از ابلاغ دستورالعملی با این عنوان که کسانی که 10 سال سابقه بیمه و 60 سال سن داشته باشند، می‌توانند از خدمات بازنشستگی استفاده کنند، خبر داد و تصریح کرد: به زودی این دستورالعمل به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی در پایان ضمن تقدیر از تک تک خانواده‌های بزرگ تامین اجتماعی استان ایلام گفت: هر ساله از کارکنان نمونه و ساعی تشکر می‌شود و امسال از خانواده‌های آنها هم تجلیل به عمل آمده است.

انتهای پیام/2246/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول