اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آبفای استان قزوین خبر داد

راه‌اندازی اداره خدمات مشترکین ناحیه یک شهر قزوین

به گفته معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین، اداره خدمات مشترکین ناحیه یک شهر قزوین به زودی راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی اداره خدمات مشترکین ناحیه یک شهر قزوین

رضا خرده‌دان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در راستای تکریم ارباب رجوع و مشترکان آب و فاضلاب بخش جنوبی شهر، اداره خدمات مشترکین ناحیه یک شهر قزوین به زودی در خیابان شهید انصاری راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: این اداره در طبقه اول ساختمان تجاری-اداری به مساحت 100 متر مربع روبه‌روی پارکینگ عمومی قرار گرفته است.

معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین خاطرنشان کرد: اداره خدمات مشترکین ناحیه یک شهر قزوین، مناطق جنوبی شهر قزوین از میدان مینودر واقع در شرق شهر تا حد فاصل میدان 22 بهمن در غرب آن را با حدود 30 هزار مشترک آب و فاضلاب تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: مشترکان و مردم برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌‌‌توانند با شماره تلفن‌های 20 و 2580219-0281 اداره خدمات مشترکین ناحیه یک شهر قزوین تماس حاصل کنند.

معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین ادامه داد: مشترکان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه مشکل در خصوص انشعابات، قبوض آب بها و چگونگی خدمات‌رسانی این معاونت به آنان با شماره تلفن 122 مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تماس بگیرند.

خرده‌دان فروش کنتور و انشعاب آب و فاضلاب به متقاضیان، امور مربوط به قبوض آب، تصحیح قرارداد آب و اصلاح نام مشترکان در قبوض، تعویض کنتورهای خراب و دوره‌ای و تست کنتورها را از جمله وظایف حوزه متبوع خود برشمرد که مشترکان می‌توانند در صورت بروز مشکل یا بهبود خدمات در هر یک از این حوزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها به صورت حضوری یا تلفنی به معاونت خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین مراجعه کنند.

با راه‌اندازی اداره خدمات مشترکین ناحیه یک، شهر قزوین دارای سه اداره خدمات مشترکین می‌شود. ساختمان ناحیه 2 در خیابان سعدی، منبع آب قدیم قرار گرفته و از شرق تا غرب مناطق مرکزی شهر تا پایین کانال آبرسانی را تحت پوشش دارد.

همچنین اداره خدمات مشترکین ناحیه 3 که در خیابان نوروزیان، روبروی صدا و سیما واقع شده است، مناطق شرق تا غرب بالاتر از کانال آبرسانی را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/77011/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول