اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت استان زنجان:

شرایط برای انجام پروازهای حج تمتع از فرودگاه زنجان فراهم شده است

مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به محدودیت‌های موجود در فرودگاه زنجان گفت: با همکاری‌های انجام شده امکان انجام پروازهای حج تمتع از این فرودگاه فراهم شده است.

شرایط برای انجام پروازهای حج تمتع از فرودگاه زنجان فراهم شده است

فرامرز بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز ثبت‌نام اعزام حجاج تمتع در زنجان همزمان با سراسر کشور اظهار داشت: فراخوان اولیه این اعزام‌ها برای اولویت‌های ثبت‌نام‌کنندگان تا تاریخ 20 بهمن 84 انجام شده است.

وی سهمیه استان زنجان را در حج تمتع سال آینده 750 نفر اعلام و تصریح کرد: این حجاج در قالب شش گروه به حج اعزام می‌شوند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد سهمیه‌های اعزام حجاج برای افراد خاص از جمله سالخوردگان تاکید کرد: هیچ اولویتی در اعزام حجاج به غیر از زمان ثبت‌نام وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به محدودیت‌های موجود در فرودگاه زنجان ابراز داشت: با همکاری‌های انجام شده امکان انجام پروازهای حج تمتع از این فرودگاه فراهم شده است.

بابایی تعداد پروازهای برنامه‌ریزی شده برای حج تمتع از فرودگاه زنجان را سه پرواز اعلام کرد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد کیفیت خدمات ارائه شده برای حجاج تاکید کرد: این خدمات بر اساس گروه‌های قیمتی تعیین شده به زائران ارائه می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان زنجان کیفیت خدمات تعیین شده در آژانس‌ها را منطبق با ظرفیت اقتصادی استان دانست و افزود: استطاعت مالی در نوع خدمات انتخابی نقش ایفا می‌کند.

این مسئول تاکید کرد: قیمت‌های اعزام حجاج استان زنجان از حدود یک میلیون و 800 هزار تومان آغاز و در یکی از پروازها که 16 روزه است به حدود 2 میلیون 500 هزار تومان می‌رسد.

بابایی رضایت زائران را نسبی اعلام کرد و ابراز داشت: کسب رضایت همه افراد در هر نوع اقدامی غیر ممکن است.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد اطلاع‌رسانی‌های مورد نیاز در مورد رابطه کیفیت با قیمت‌های خدمات برای حجاج گفت: این اطلاعات در جلسات متعددی که برای حجاج برگزار می‌شود به آنها اطلاع داده می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان زنجان از تلاش برای افزایش سهمیه حج تمتع در زنجان خبر داد و اذعان داشت: این افزایش منوط به موافقت سازمان حج و زیارت کشور است.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول