اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان حج و زیارت ایلام خبر داد

تشکیل مجمع خیرین حج و زیارت ایلام

سرپرست سازمان حج و زیارت استان ایلام گفت: مجمع خیرین حج و زیارت استان با تلاش‌های صورت گرفته ایجاد و راه‌اندازی شده است.

تشکیل مجمع خیرین حج و زیارت ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسین نیکروش صبح امروز در شورای فرهنگی حج و زیارت ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف فرهنگی کاروان‌های زیارتی ایلام خواستار توجه بیشتر به مسایل فرهنگی و بصیرتی در کاروان‌ها شد.

وی همچنین ضمن آسیب‌شناسی مسایل فرهنگی در کاروان‌ها ادامه داد: قطعا با استفاده از نظرات تمام افراد صاحب فکر در جهت ترویج فرهنگ زیارت به صورت موثر گام خواهیم برداشت.

نیکروش تصریح کرد: این دستگاه اجرایی تمام توان خود را صرف ارائه خدمات مطلوب به زوار سرزمین وحی و عتبات عالیات و مردم استان ایلام کرده است.

سرپرست حج و زیارت ایلام با بیان اینکه مجمع خیرین حج و زیارت با تلاش‌های صورت گرفته ایجاد و راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: با راه‌اندازی مجمع خیرین حج و زیارت در ایلام می‌توان از این پس برای استقبال و بدرقه از زائرین عتبات مقدسه و ترویج فرهنگ زیارت در استان گام برداشت. 

تاکید بر تشکیل کلاس‌های خودسازی ویژه کارگزاران، استفاده از شیوه‌های نوین در بحث آموزش زائران از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در حاشیه این جلسه نیز از کارگزاران فعال در خدمت‌رسانی به زائرین عتبات عالیات با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

لازم به یادآوری است که شورای فرهنگی حج و زیارت استان ایلام پس از 14 ماه وقفه با برنامه‌ریزی انجام شده توسط حسین نیکروش مدیریت جدید این دستگاه تشکیل جلسه داد.

انتهای پیام/2246/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول