اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر:

غیبت مدیران در تعطیلات نوروز به هیچ وجه پذیرفته نیست

فرماندار بابلسر گفت با اشاره به اینکه عدم حضور مدیران در تعطیلات نوروز در شهرستان به هیچ وجه پذیرفته نیست، گفت: مدیران به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در ایام عید در شهرستان حضور داشته باشند.

غیبت مدیران در تعطیلات نوروز به هیچ وجه پذیرفته نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، کریم سجادی امشب در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر با بیان اینکه مردم شهرستان بابلسر در راهپیمایی 22 بهمن بسیار خوب درخشیدند، اظهار داشت: به دلیل بحران برف و افت فشار گاز، آب و برق نتوانستیم بسیاری از برنامه‌های دهه فجر را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در این بحران بسیاری از مشکلات شهرستان بابلسر شناسایی شد، افزود: در این بحران مشخص شد حدود 35 درصد از نانوایی‌های سطح شهرستان دوگانه‌سوز نیستند.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه مدیران برای تعطیلات نوروز برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تعریف کنند، گفت: مدیران به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در ایام عید در شهرستان حضور داشته باشند.

سجادی با اشاره به اینکه عدم حضور مدیران در طول تعطیلات نوروز در شهرستان به هیچ وجه پذیرفته نیست، عنوان کرد: شهرداران درباره زیباسازی در سطح شهر، حومه و حریم شهر، خط‌کشی درون‌شهری و برون‌شهری و کاشت فضای سبز و درختکاری اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر با تاکید به اینکه اداره صنعت، معدن و تجارت نظارت بر حوزه‌های مختلف و کنترل بر قیمت بازار را در دستور کار داشته باشد، بیان داشت: نظارت به نانوایی‌ها، مساجد بین‌شهری، سرویس‌های بهداشتی، نظافت و پاکسازی اماکن تفریحی بیشتر شود.

سجادی با بیان اینکه شهرستان بابلسر در توزیع سبد کالا مشکل چندانی نداشته است، گفت: در روز نخست با مشکلاتی مواجه بودیم که بلافاصله تعداد 10 فروشگاه را به توزیع سبد کالا اختصاص دادیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران موظف به رعایت نظم بوده و حضور آنها در جلسات ضروری است، اذعان داشت: جلساتی که فرماندار مسئول برگزاری آن است مدیران موظفند در آن جلسات شرکت کرده و عدم حضور آنها به هیچ وجه قابل توجیه و پذیرفته نیست جز اینکه از قبل هماهنگی لازم انجام شده باشد.

فرماندار بابلسر رسیدگی به مشکلات مردم را وظیفه همه مسئولان دانست و گفت: اگر ارباب رجوعی به شما مراجعه کرد و به خاطر مشکلات قانونی نتوانستید مشکلاتش را حل کنید او را توجیه کنید.

سجادی با اشاره به اینکه جلسات زیادی درباره مدیریت ساحل برگزار شد، عنوان کرد: شهرستان بابلسر شهر برگزیده استان در بخش مدیریت ساحل شد.

انتهای پیام/86010/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول