اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاج‌گردون تاکید کرد

زیباسازی مبلمان شهری پیش از تعطیلات نوروزی

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اصلی مسئولان گچساران، زیبا‌ کردن مبلمان شهری پیش از تعطیلات نوروزی است.

زیباسازی مبلمان شهری پیش از تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاج‌گردون صبح امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان اظهار کرد: یکی از اصول مدیریت و پیشرفت امور تقسیم کار است و اگر در کشور یا منطقه‌ای تقسیم کار به شکل مطلوب صورت گیرد، آن کشور و منطقه توسعه‌ بیشتری پیدا می‌کند.

وی افزود: امروز شهرداری دوگنبدان با دغدغه پرداخت حقوق و مطالبات پرسنل خود مواجه بوده که دیگر ادارات باید با پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری تمرکز و انگیزه پرسنل برای عمران شهر را متحول کنند.

تاج‌گردون تصریح کرد: برگزاری جلسات مثمرثمر بوده و به عنوان مثال ارزش افزوده در چنین جلساتی زنده شده است.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در سنوات گذشته صادرات نفت ما حدود 2 میلیون بشکه در روز بوده که امروز این رقم به حدود یک‌میلیون بشکه رسیده است، یادآور شد: ارزش افزوده این رقم به شهرهای تولیدکننده نفت 14.5 درصد بوده که امروز نسبت به سال‌های گذشته ثابت مانده اما متناسب با تولید ارائه می‌شود.

تاج‌گردون ابراز کرد: بالاخره وضعیت نسبت به گذشته کمی تغییر کرده و این سبب بروز برخی مشکلات شده است.

وی با بیان این‌که اگر شهری سینما ندارد این مشکل با همکاری دیگر ادارات برطرف شود، عنوان کرد: امروز گچساران سینما ندارد و در این خصوص شرکت نفت گچساران می‌تواند با همکاری و تعامل به شهروندان سرویس دهد.

تاج‌گردون بافت فرسوده شهری و فاضلاب دوگنبدان را از اولویت‌های کار در گچساران دانست و گفت: گچساران در سال‌های اخیر به دلیل پروژه‌های عمرانی منظر و مبلمان خوبی نداشته به همین دلیل مسئولان باید تمام همت و تلاش خود را برای زیبا کردن شهر انجام دهند.

نماینده مردم دو شهر استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس اذعان کرد: به دلیل زمان‌بری این پروژه‌ها به هر حال مردم گچساران به این وضعیت کمی عادت کرده‌اند اما زیبنده گچساران نیست که مسافران نوروزی دوباره شاهد این وضعیت باشند.

تاج‌گردون تأکید کرد: انتظار من از مسئولان سرعت در انجام پروژه‌‌های عمرانی باقی مانده شهری و زیباسازی شهر قبل از فرارسیدن تعطیلات نوروزی است.

انتهای خبر/82014/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول