اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه تجارت داخلی همدان خبر داد

عرضه سبد کالای دولت در 120 فروشگاه در همدان

معاون توسعه تجارت داخلی همدان با بیان اینکه در 120 فروشگاه در سطح استان کار توزیع سبد کالای دولت انجام می‌شود، گفت: تاکنون بیش از 90 درصد مشمولان موفق به دریافت سبد خود شده‌اند.

عرضه سبد کالای دولت در 120 فروشگاه در همدان

مصطفی اسدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به توزیع سبد کالای دولت در سطح استان اظهار داشت: در حال حاضر کار توزیع کالا بدون هیچ مشکلی در دست اقدام است و بازرسان صنعت، معدن و تجارت نیز کار بازرسی از روند انجام کار را برعهده دارند.

وی ادامه داد: در آغاز توزیع سبد کالا بین مشمولان، سرپرستان خانوارهای چهارنفره به بالا شامل کارگران شاغل و مستمری‌بگیران با حقوق بیش از 5 میلیون ریال، سبد کالا دریافت نمی‌کردند.

معاون توسعه تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه کارکنان دولت برخوردار از بیمه‌ تأمین اجتماعی نیز در آغاز این طرح، سبد کالا دریافت نکردند، ادامه داد: با بررسی دولت، این اقشار از امروز می‌توانند نسبت به دریافت سبد کالایی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در 120 فروشگاه در سطح استان کار توزیع کالا انجام می‌شود، تأکید کرد: تاکنون بیش از 90 درصد مشمولان موفق به دریافت سبد کالایی خود شده‌اند.

اسدی با بیان اینکه تا پایان سال جاری فرصت برای دریافت سبد کالایی هست، گفت: نظارت مستمر و منظم بر روند عرضه کالا در دستور کار است.

وی در پایان سخنانش اقلام مورد عرضه را شامل 10 کیلوگرم برنج هندی، دو بطری 810 گرمی روغن، دو بسته پنیر، دو بسته 12 عددی تخم مرغ و چهار کیلوگرم مرغ منجمد دانست.

انتهای پیام/89002/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول