اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند خبر داد

توزیع 14600 فقره سبد کالا در شهرستان دماوند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: تاکنون حدود 14 هزار و 600 فقره سبد کالا در شهرستان دماوند توزیع شده است.

توزیع 14600 فقره سبد کالا در شهرستان دماوند

موسی احمدی امروز در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بیان کرد: این تعداد سبد کالا در دماوند، گیلاوند و رودهن توزیع شده و در آبسرد نیز با معرفی و شناسایی مباشران به زودی، توزیع این کالاها آغاز می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه با وجود کم بودن عوامل توزیع سبد کالا در شهرستان دماوند، مشکل خاصی به وجود نیامد و توزیع سبد کالا در شهرستان دماوند با آرامش نسبی در حال اجراست.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند تصریح کرد: در نخستین روزهای توزیع سبد کالا، مقداری ازدحام جمیعت وجود داشت که کاملا طبیعی بود و به مرور زمان، این ازدحام به آرامش و شرایط عادی خود رسید.

احمدی در خصوص کمبود کالا در روزهای اول توزیع سبدهای کالا نیز اظهار داشت: طبق سیاست‌گذاری‌های ابلاغ شده، مقرر شد تا توزیع کالا به صورت متمرکز و در تعاونی‌های اتکا، فرهنگیان و تعاونی‌های روستایی انجام شود و با تمام مباشران معرفی شده از سوی ما موافقت نشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: این تعداد فروشگاه در روزهای اولیه تراکم جمعیت موفق به پوشش کامل و مناسب مراجعان نشدند و با کمبود عرضه مواجه شدیم.

وی این مسئله را مشکلی استانی و کشوری بیان کرد و افزود: با وجود این تمرکز و تراکم و کمبود موقتی عرضه کالا، در شهرستان دماوند مشکل خاصی نداشتیم.

احمدی همچنین در خصوص دوشنبه ‌بازار منطقه گیلاوند تصریح کرد: دوشنبه‌ بازار در حوزه اختیارات اتاق اصناف شهرستان دماوند است و چنانچه شهرداری یا هر نهاد دیگری تصمیمی در این حوزه می‌گیرد، باید با هماهنگی و نظارت اتاق اصناف باشد.

انتهای پیام/2568/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول