اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت هندبال کردستان خبر داد

راه‌اندازی پایگاه هندبال در محلات و پارک‌های کردستان

رئیس جدید هیئت هندبال کردستان راه‌اندازی پایگاه‌های ویژه هندبال در محلات و پارک‌ها به کمک شهرداری را یکی از برنامه‌های هیئت استان در چهار سال آینده عنوان کرد.

راه‌اندازی پایگاه هندبال در محلات و پارک‌های کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سعید مردوخی بعد از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان کردستان، اظهار کرد: موفقیت‌های این رشته در چهار سال گذشته مرهون تلاش تیمی بوده است.

وی افزود: در چهار سال گذشته کارنامه مثبتی ازخود به جا گذاشتیم به گونه‌ای که در ارزیابی‌های ادراه‌کل ورزش و جوانان و فدراسیون هندبال به این روند مطلوب اشاره شده بود.

رئیس جدید هیئت هندبال کردستان با بیان اینکه از حداقل امکانات حداکثر استفاده را برده‌ایم، تصریح کرد: نتایج مناسب ما در مسابقات، گواهی بر این مدعاست.

مردوخی تصریح کرد: در چهار سال آینده، سرکشی از شهرستان‌ها و آموزش بویژه در رده‌های پایه و یک دست کردن مهارت‌ها را در برنامه داریم.

وی با اشاره به اینکه در هندبال بانوان عملکرد موفقی از خود به جا گذاشته‌ایم اظهار کرد: قصد داریم این روند را در دوره جدید در بخش مردان پیگیری و تیم موفقی را روانه رقابت‌های لیگ برتر کنیم.

رئیس هیئت هندبال کردستان برگزاری 8 کلاس داوری و مربیگری و کسب مدرک لازم از سوی 200 نفر را در این رابطه یکی ازمهمترین برنامه‌های اجرا شده طی 4 سال گذشته ذکر کرد.

مردوخی، وجود بیش از 20 بازیکن در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف و اعزام 6 نفر در قالب تیم ملی به مسابقات بین‌المللی را یکی دیگر از عرصه‌های وجود ظرفیت بالای هندبال در کردستان دانست.

وی با اشاره به اختصاص پایگاه هندبال از سوی فدراسیون به استان کردستان گفت: تلاش خواهیم کرد با استفاده از پیشکسوتان و بزرگان این ورزش، جایگاه درخور شأن باتجربه‌های این رشته در سطح استان را بازیابیم.

رئیس هیئت هندبال کردستان با اشاره به وجود مربیان فعال هندبال در استان کردستان تصریح کرد: 6 مربی کردستانی در سطح ملی حضور داشته‌اند که این امر در مقایسه با سایر استان‌ها حاکی از عملکرد مطلوب هیئت هندبال کردستان است.

مردوخی با اشاره به وجود داوران و مدرسان داوری برجسته در سطح استان، خاطرنشان کرد: از این نظر کاملا خودکفا هستیم و توان قضاوت‌های سنگین در مسابقات معتبر را داریم.

وی راه‌اندازی پایگاه‌های ویژه هندبال در محلات و پارک‌ها به کمک شهرداری را یکی از برنامه‌های هیئت برای 4 سال آینده ذکر کرد و افزود: این امر در رونق هندبال کردستان تأثیر فراوانی خواهد داشت.

رئیس هیئت هندبال کردستان با اذعان به اینکه ورزش طی سال‌های اخیر مبدل به صنعت شده است، گفت: متأسفانه استان کردستان به دلیل نبود واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی امکان جذب حامیان مالی قدرتمند در ورزش را ندارد.

مردوخی در پایان خواستار جذب بودجه از طریق اداره‌کل ورزش و جوانان استان و تخصیص آن به هیئت‌های مختلف ورزشی در استان شد.

انتهای پیام/79012/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول