اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 12 رای

سعید مردوخی رئیس هیئت هندبال کردستان شد

سعید مردوخی رئیس هیئت هندبال کردستان با کسب تمامی آرای اعضای مجمع برای 4 سال دیگر در این سمت باقی ماند.

سعید مردوخی رئیس هیئت هندبال کردستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مجمع انتخاباتی هیئت هندبال کردستان عصر امروز در حالی در محل اداره‌کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد که به مانند چندین انتخابات دیگر اختیارات رئیس فدراسیون به مدیرکل ورزش و جوانان تفویض شده بود.

در این انتخابات که با حضور 12 عضو مجمع و غیبت چهار نفر برگزار شد، سعید مردوخی به عنوان تنها نامزد تصدی ریاست هیئت هندبال کردستان حضور داشت.

پس از شمارش آرا نیز مردوخی با کسب 12 رای از مجموع همین تعداد با کسب 100 درصد آرا برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت هندبال کردستان برگزیده شد.

فدراسیون به صغر سنی توجه نمی‌کند

پس از انجام رای‌گیری، رئیس هیئت هندبال شهرستان سنندج در سخنانی اظهار کرد: این هیئت در سال 92 کلاس‌های داوری و مربیگری مختلفی را برگزار کرده است.

جمال قادرزاده با بیان اینکه همواره با ادارات تعامل مناسبی داشته‌ایم، تصریح کرد: هزینه 15 مسابقه تدارکاتی هندبال در سال‌جاری توسط حامیان مالی تقبل شده است.

وی با بیان اینکه در تمام رده‌های سنی و در 2 بخش مردان و زنان نفرات را به مسابقات مختلف اعزام کرده‌ایم، تصریح کرد: در رده بزرگسالان به دلیل کمبود اسپانسر هنوز نتوانسته‌ایم به جایگاه شایسته خود دست یابیم.

رئیس هیئت هندبال شهرستان سنندج با اشاره به صادرات بازیکنان هندبال از استان کردستان اظهار کرد: اگرچه این موضوع نشان‎دهنده قدرت هندبالیست‌های ما است اما از سوی دیگر تیم‌های ما از وجود نفرات نخبه و برجسته نیز تهی می‌شوند.

قادرزاده یکی از مشکلات موجود در هندبال ایران را آفت صغر سنی دانست و افزود: متاسفانه برخی استان‌ها دست به این اقدام می‌زنند و بدتر آنکه فدراسیون هندبال در برابر آن‌ها واکنشی نشان نمی‌دهد.

وی با اشاره به نبود خوابگاه و سالن مناسب برای هندبالیست‌ها در مرکز استان خواستار توجه جدی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در این رابطه شد.

انتهای پیام/79012/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول