اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس خبر داد

اختصاص 10 هزار میلیارد تومان یارانه برای تولیدات داخلی

نماینده مردم بابل در مجلس از اختصاص مبلغ 10 هزار میلیارد تومان به یارانه تولید داخلی خبر داد و گفت: بخش تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی یک پروژه مهم ملی است.

اختصاص 10 هزار میلیارد تومان یارانه برای تولیدات داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسین نیازآذری بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پارک بهار نارنج محله کتی غربی بابل اظهار داشت: پارک بهار نارنج با نگرش محله محوری برای رفاه عمومی مردم این منطقه احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای بودجه عمران و آبادانی کشور مبلغ 37 میلیارد تومان در نظر گرفته شد، افزود: در لایحه بودجه سال 93 برای کشور مبلغ 739 هزار میلیارد تومان تصویب شد که بودجه عمومی کشور 239 هزار میلیارد تومان عنوان شده تا در راستای تامین نیازمندی‌های کشور هزینه شود.

این مسئول بیان داشت: درباره هدفمندی یارانه‌ها نیز مبلغ 63 هزار و 200 میلیارد تومان به مجلس ارائه شد که مجلس این مبلغ را با توجه به شرایط  کنونی به 68 هزار میلیارد تومان افزایش داد.

نیاز آذری از اختصاص مبلغ 10 هزار میلیارد تومان به یارانه تولید داخلی خبر داد و تصریح کرد: بخش تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی یک پروژه مهم ملی است، بر اساس نگاه بلند رهبر انقلاب، دولت و مسئولان اجرایی، بعد از 35 سال با تکیه بر منابع داخلی توانستیم پیروزمندانه در همه برنامه‌های کشور سربلند باشیم.

وی با اشاره به اینکه تامین آب شرب و کنارگذر جنوبی دو پروژه مهم بابل است، اذعان داشت: پروژه تامین آب شرب بابل به طول 49 کیلومتر که از سال 74 آغاز شده است و تاکنون در گردونه اجرا است، از جمله پروژه‌های مهم بابل بوده که در سال 92 مبلغ 32 میلیارد و 700 میلیون تومان برای این پروژه با تخصیص 100 درصد اختصاص یافت.

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: اختصاص 28 میلیارد تومان برای خرید لوله، احداث یک تصفیه‌خانه و یک مخزن در بابل و مرزیکلا از دیگر اقدامات انجام شده در تسریع روند این پروژه است که در کیلومتر 31 آن قرار داریم.

نیاز آذری خاطرنشان کرد: همچنین برای تامین نیازمندی مردم، تصفیه‌خانه اضطراری تا پایان سال به حجم 300 متر بر آب شرب بابل افزوده می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: همچنین مبلغ  40 میلیارد تومان نیز در سال 93 برای احداث تصفیه خانه اصلی در بابل در راستای توجه به بخش سلامت و رفع کمبود آب شرب بابل اختصاص یافت.

وی پروژه کنارگذر جنوبی را از دیگر پروژه‌های مهم بابل برشمرد و گفت: در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از این پروژه تفاهم‌نامه‌ای امضا شد تا براساس آن درسال 93 مبلغ  25 میلیارد تومان برای اجرای یک لاین این کنارگذر اختصاص یابد.

نیاز آذری گفت: برای تسریع در روند اجرای این پروژه قرار شد دو پل احداث شود و برای 800 متر آزادسازی صورت گیرد.

وی بیان داشت: دولت برای مناطق کمتر توسعه یافته مبلغ 600 میلیارد تومان به مجلس ارائه داد اما چون روستاها پایگاه تولید بوده و باید رونق بگیرند مجلس این مبلغ را به 3 هزار و 700 میلیارد تومان افزایش داد ضمن اینکه مبلغ 3 هزار و 200 میلیارد تومان نیز برای درمان روستاییان لحاظ شد.

انتهای پیام/86009/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول