اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مهاباد خبر داد

تجهیز ناوگان اتوبوسرانی شهری مهاباد به کارت بلیط الکترونیک

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مهاباد گفت: ناوگان اتوبوسرانی مهاباد به کارت بلیط الکترونیک و سیستم ناوبری هوشمند تجهیز شدند.

تجهیز ناوگان اتوبوسرانی شهری مهاباد به کارت بلیط الکترونیک

سوران آیین پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تعداد 50 دستگاه از اتوبوس‌های مهاباد با هزینه‌ای برابر با 3 میلیارد ریال به دستگاه‌های کارت خوان الکترونیک مجهز شدند.

وی ارائه خدمات سریع‌تر، دقیق‌تر و ارزان‌تر به شهروندان در راستای تحقق بخشیدن به اهداف شهر الکترونیک را از اهداف راه‌اندازی این سامانه در ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مهاباد با اشاره به تاثیر بلیط الکترونیک برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان مهاباد، افزود: کارت بلیط الکترونیک یا کارت شهروندی خدمتی است که در آن وجه نقد از سیستم جابه‌جایی شهروندان با اتوبوس حذف می‌شود.

وی با اشاره به سایر مزایای کارت الکترونیک، یادآور شد: استفاده از تکنولوژی کارت هوشمند، علاوه بر سهل‌الوصول و ارزان کردن خدمات حمل و نقل شهری، توانایی مدیریت بر ناوگان حمل و نقل عمومی را نیز بهبود می‌بخشد.

آیین پرست اضافه کرد: در شهرستان مهاباد سه گیشه برای صدور و شارژ کارت شهروندی در نظر گرفته شده که شهروندان می‌توانند با مراجعه به مکان‌های در نظر گرفته شده برای تهیه این کارت‌ها و تمدید یا شارژ آن اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مهاباد تاکید کرد: فعالیت شبانه‌روزی رانندگان و کارکنان اتوبوسرانی در سراسر شهر نشانگر علاقه آنها به خدمات‌دهی به مردم بوده است.

آیین پرست اذعان داشت: تمام برنامه‌های اتوبوسرانی بر اساس نظرسنجی از مردم انجام می‌گیرد و در این راستا باید همکاری مردم نیز افزایش یابد تا شاهد ارتقای سطح خدمات‌دهی باشیم.

انتهای پیام/61007/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول