اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه فاز

گذر اتوبوسرانی کاشان به مسکن مهر افتاد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان از افتتاح خطوط اتوبوسرانی فازهای اول تا سوم مسکن مهر کاشان واقع در شهرک خاتم‌الانبیا خبر داد.

گذر اتوبوسرانی کاشان به مسکن مهر افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محسن عرفان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی سازمان اتوبوسرانی کاشان سرویس‌های اتوبوس خود را به مناطق فاز یک، دو و سه مسکن مهر واقع در شهرک خاتم‌الانبیاء آغاز کرد.

وی بهبود سیستم حمل و نقل شهری و افزایش راندمان خدمات عمومی و جابه‌جایی مسافران درون شهری را از مهم‌ترین اهداف توسعه توسعه ناوگان اتوبوسرانی کاشان اعلام کرد و افزود: افتتاح خطوط اتوبوسرانی شهرک خاتم‌الانبیاء کاشان با هدف خدمات‌رسانی به شهروندان ساکن در فازها اول، دوم و سوم مسکن مهر صورت می‌گیرد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اتوبوسرانی‌های کشور، جایگزینی بلیط‌کارت به جای بلیط‌های کاغذی، ایجاد ایستگاه‌های مکانیزه اتوبوس با استفاده از امکانات رفاهی، سرویس‌دهی مطلوب و به هنگام را از جمله خدمات این سازمان برای رفاه شهروندان عنوان کرد.

عرفان یادآور شد: سازمان اتوبوسرانی کاشان، علاوه بر پوشش تمامی میادین سطح شهر، کار سرویس‌دهی از فین بزرگ، فین کوچک و مسکن مهر کاشان در شهرک خاتم‌الانبیاء(ص) به مصلای بقیةلله‌الاعظم کاشان برای نماز گزاران جمعه را بر عهده دارد.

وی، تعداد اتوبوس‌های فعال سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه را 140 دستگاه اتوبوس اعلام کرد و با اشاره به اینکه طول عمر اتوبوس‌های شهری در کشور 10 سال است افزود: ناوگان اتوبوسرانی شهرستان کاشان یکی از جوان‌ترین ناوگان اتوبوسرانی شهری کشور است.

به گفته وی، ناوگان اتوبوسرانی کاشان روزانه بیش از 70 هزار مسافر را جابه‌جا می‌کند که 30 درصد از این تعداد مسافر به خط میدان 15 خرداد فاز دو ناجی اختصاص دارد.

انتهای پیام/2406/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول