اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس انتظامی تبریز خبر داد

کشف 20 فقره سرقت در تبریز

رئیس پلیس انتظامی تبریز از دستگیری سارق و مالخران اموال مسروقه و کشف 20 فقره سرقت در تبریز خبر داد.

کشف 20 فقره سرقت در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز یعقوب حاذق ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر گزارش کلانتری 17 تبریز در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و داخل خودرو در شهرک باغمیشه، کشف و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عوامل انتظامی کلانتری قرار گرفت.

حاذق افزود: در اثنای بررسی و رسیدگی به موضوع، فردی با مراجعه به کلانتری بیان داشت فرد ناشناسی گوشی تلفن بنده را به زور از دستم گرفته است که در صورت مشاهده وی را می‌شناسم و با ارائه نشانه‌هایی از سارق موبایل مشخص شد سارق داخل خودروها و منزل با رباینده گوشی همخوانی دارد.

وی گفت: برابر اخبار واصله به کلانتری مذکور مبنی بر اینکه متهم مورد نظر در شهرک باغمیشه در حال شکستن شیشه مغازه‌ای است سریعا عامل گشت کلانتری به محل هدایت و با استفاده از شیوه‌های پلیسی متهم به هویت «ی ـ م» دستگیر و در اختیار عوامل تجسس قرار گرفت و در تحقیقات اولیه به 20 فقره سرقت اعتراف کرد که عوامل انتظامی برای شناسایی محل‌های سرقت و مالباختگان به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در ادامه تحقیقات چند مالخر نیز شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر و تعدادی از اموال مسروقه کشف و چند نفر از مالباختگان نیز شناسایی و در صورت جلسه‌ای اموال مسروقه مسترد شد و متهم با تشکیل پرونده برای ادامه رسیدگی به پلیس آگاهی استان تحویل شد.

انتهای پیام/60001/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول