اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اصفهان:

40 نقطه حادثه‌خیز در شهر اصفهان شناسایی شده است

نایب رئیس شورای شهر اصفهان گفت: 200 نقطه حادثه‌خیز در استان اصفهان شناسایی شده که 40 مورد از این نقاط به شهر اصفهان اختصاص دارد.

40 نقطه حادثه‌خیز در شهر اصفهان شناسایی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد شریعتی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه شهر اصفهان هر ساله با حوادث بسیاری مواجه می‌شود، اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری باید بودجه‌های لازم را برای رسیدگی به وضعیت نقاط و محورهای حادثه‌خیز موجود در شهر اصفهان اختصاص بدهند.

وی اضافه کرد: در زمان تصویب بودجه‌های کلان‌شهر اصفهان باید به این موضوع توجه شود و اقدامات لازم نیز باید در راستای کاهش تلفات ناشی از تصادفات در شهر اصفهان صورت بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تعداد نقاط حادثه‌خیز موجود در اصفهان تصریح کرد: 200 نقطه حادثه‌خیز در استان اصفهان شناسایی شده که 40 مورد از این نقاط به شهر اصفهان اختصاص دارد.

وی با تأکید بر اینکه موتورسیکلت‌ها به عنوان عامل 50 درصد تلفات شهرها محسوب می‌شوند، ادامه داد: البته در حال حاضر تلاش‌های بسیاری از سوی پلیس راه اصفهان در راستای کاهش تصادفات موتورسیکلت‌ها در اصفهان صورت گرفته است.

شریعتی با بیان اینکه امسال آموزش‌هایی از سوی پلیس راه اصفهان به موتور‌سواران در راستای کاهش تصادفات موتورسیکلت‌ها ارائه شده، تاکید کرد: این آموزش‌ها نقش بسیاری در راستای کاهش تصادفات موتورسیکلت‌‌سواران و کاهش تلفات ناشی از تصادفات موتورسیکلت‌ها دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به میزان تلفات جانی امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: امسال در شهر اصفهان با کاهش 28 درصدی تلفات جانی ناشی از تصادفات مواجه بوده‌ایم و مسئولان مربوطه باید با انجام اقدامات لازم در راستای به صفر رسیدن تصادفات در نقاط پر‌حادثه‌خیز تلاش کنند.

انتهای پیام/‌63004/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول