اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار یزد مطرح کرد

حمایت از تشکل‌های سیاسی و اجتماعی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد گفت: به عنوان نماینده دولت از تشکل‌های سیاسی و اجتماعی حمایت می‌کنیم.

حمایت از تشکل‌های سیاسی و اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی طالبی، بعد از ظهر امروز در همایش حزب اعتدال و توسعه استان یزد ضمن قدردانی از برگزاری همایش‌های احزاب و تشکل‌ها اظهار داشت: اعتقاد دارم این گونه همایش‌ها می‌تواند مشوق مردم برای شرکت در فعالیت‌های سیاسی باشد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در گذشته مردم امکان مشارکت در فعالیت‌های سیاسی را نداشتند زیرا در دولت گذشته رسما اعلام شده بود که اعتقادی به احزاب سیاسی نداریم.

طالبی خاطرنشان کرد: دولت ما امروز با چالش‌های اقتصادی و سیاسی مواجه است و آنچه می‌تواند برای دولت یک پشتوانه به حساب بیاید، حضور مردم در صحنه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد تاکید کرد: حضور و مشارکت مردم باید توسط احزاب سیاسی سازماندهی شود تا مردم به طور فراگیر جذب تشکل‌های سیاسی و اجتماعی شوند.

وی تاکید کرد: در انجام فعالیت‌های سیاسی و حزبی باید مراقب باشیم تا از مردم و نخبگان دور نشویم و فعالیت‌های خود را با مشارکت این قشر انجام دهیم.

طالبی از همه فعالان حزبی استان یزد تقدیر کرد و افزود: این همایش چراغ راهی برای احزاب و تشکل‌های سیاسی و اجتماعی است و ما نیز به عنوان نماینده دولت، حمایت خود را از کسانی که در این راه فعالیت می‌کنند، اعلام می‌کنیم.

قائم مقام حزب اعتدال و توسعه استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: حزب اعتدال استان یزد با تنگ‌دستی و نیروی کم انسانی فعالیت کرده و اکنون به فعالیت‌های خود می‌بالد.

محمدرضا علمدار بیان کرد: این حزب در استان یزد برای دولت تدبیر و امید آرزوی موفقیت دارد و مانند سال‌های گذشته از کمک بی‌منت و بی‌ادعا دست نخواهد کشید.

انتهای پیام/2464/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول