اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کل سرپرستی نهاد ریاست جمهوری:

قانون اساسی راهنمای تفکر حزبی است

معاون کل سرپرستی نهاد ریاست جمهوری، قانون اساسی کشور را راهنمای تفکر حزبی خواند و گفت: تفکر حزبی را باید در کشور گسترش دهیم.

قانون اساسی راهنمای تفکر حزبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مرتضی بانک ظهر امروز در همایش حزب اعتدال و توسعه استان یزد گفت: احزاب و تشکل‌ها در یک قرن اخیر نتوانسته‌اند با جامعه به طور صحیح پیوند بخورند به همین دلیل اعتماد مردم به تشکل‌ها و احزاب برای کلیه امور حکومت‌داری هنوز کامل نیست.

وی عنوان کرد: اگر تشکل‌ها به نحوی عمل کنند که برای اداره حکومت برنامه‌ریزی دقیق و صحیحی داشته باشند و بتوانند برنامه‌های خود را عملیاتی کنند، پایه‌های اعتماد مردم نیز مستحکم‌تر می‌شود.

معاون کل سرپرستی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: کار حزبی و تشکیلاتی در ایران بسیار مهم و جدی است و کسانی که در پهنه سیاسی کشور فعالیت می‌کنند باید نگاه خود را تغییر دهند و این گونه نگاه کنند و بیندیشند که اگر حزب رقیب ما نیز حزبی کامل بود، پس این امر گامی رو به پیشرفت است.

بانک تصریح کرد: رهبران حزبی و تشکیلاتی باید در کشور فراگیر شدن احزاب و استحکام ارتباط با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و برای فراگیر شدن کار حزبی نیاز به وقت و ایثار و جانفشانی است.

وی تاکید کرد: کار حزبی تعطیلی‌بردار نیست و باید هر روز برای حزب و تشکیلات وقت گذاشت و با هدف‌گذاری و وقت گذاشتن و تصمیم‌گیری پیش رفت و در چنین شرایطی مسئولی نیست که نخواهد کار را عملیاتی کند.

بانک عنوان کرد: باید راه حل ارائه داد و برای آن راه حل نیز باید فکر کرد.

معاون کل سرپرستی نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ما باید خود را برای کارهای سخت آماده کنیم و لحظه به لحظه باید پیگیر بوده و خستگی‌ناپذیر باشیم.

وی عنوان کرد: نباید فکر کنیم حال که دولت بر سر کار آمده، کار تمام شده و باید به استراحت بپردازیم زیرا تازه آغاز راه است.

بانک تاکید کرد: از سوی دیگر، مدیریتی که کشور را اداره می‌کند باید ارتباط قوی و منسجم با تشکیلات احزاب داشته باشند زیرا این‌ها برای رسیدن به هدف وارد صحنه شدند و اکنون نمی‌توان از آن‌ها کناره گرفت.

وی تصریح کرد: ما تلاش کردیم تا قدرت را به دست بگیریم نه برای اینکه قدرت داشته باشیم تا بتوانیم تفکر خود را عملی کنیم.

معاون کل سرپرستی نهاد ریاست جمهوری یادآور شد: دولت و حاکمیت برای خود ماست و باید از آن حمایت و آن را هدایت کنیم.

وی قانون اساسی را نیز راهنمای تفکر حزبی دانست و خاطرنشان کرد: باید تفکر حزبی را در جامعه گسترش دهیم.

بانک تاکید کرد: با انتقال تجربه باید ابعاد بیرونی و داخلی تفکر حزبی را گسترش دهیم.

دبیر حزب اعتدال و توسعه کشور نیز در این مراسم اظهار کرد: حزب اعتدال و توسعه با نگاه به موازین و قانون اساسی تشکیل شد و مبنای فکری همه ما، مبنای فکری امام خمینی (ره) است که همه نیروهای معتقد به اسلام را گردهم آورد و موفق به ایجاد یک انقلاب عظیم در دنیا و ایران شد.

محمد دهستانی تاکید کرد: در هشت سال گذشته بسیار علاقه‌مند بودیم تا با ما با صداقت گفت‌وگو شود اما نشد و در این مدت جلسات بسیاری برگزار کردیم اما در منازل یکدیگر مجبور بودیم در خفا و با بیانیه سیاست را رصد کنیم.

وی تصریح کرد: اما اکنون دولت احزاب سیاسی را حمایت می‌کند و امروز وظیفه سنگینی داریم و امیدواریم بتوانیم وظایف خود را در قبال دولت به ثمر برسانیم.

انتهای پیام/2464/م40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول