اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت

اهدای خون از جلوه‎های بزرگ اخلاق انسانی است

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: فرهنگ اهدای خون یکی از جلوه‎های بزرگ اخلاق انسانی است که با دین مبین اسلام و هویت ایرانی گره خورده و در سایه این بخشش خیر کثیر معنوی و برکات متعددی برای جامعه حاصل می‎شود.

اهدای خون از جلوه‎های بزرگ اخلاق انسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمدعلی انجم‎روز پیش از ظهر امروز در حاشیه اهدای خون کارکنان دادگستری در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه اهدای خون یک حرکت انسان‎دوستانه بوده و تأثیرات آن دوطرفه است، اظهار داشت: برای تقویت روابط اجتماعی و اخلاقی با مردم و انتقال حس همنوع دوستی مجموعه دستگاه قضا این عمل خداپسندانه صورت گرفته است.

وی اهدای خون را امری انسانی و خداپسندانه دانست و ابراز داشت: باید همواره در فکر افراد بیمار بود، زیرا هر انسانی امکان دارد که یک روز نیاز به اهدای خون داشته باشد تا سلامت دوباره خود را بازیابد.

انجم‎روز با تأکید بر ضرورت توجه به جایگاه والای داوطلبان اهدای خون تصریح کرد: در این اقدام که در راستای ترویج فرهنگ انتقال خون و نمایش جلوه‎ای از ایثار صورت گرفته، حضور کارکنان این مجموعه چشمگیر است.

وی افزود: فرهنگ اهدای خون یکی از جلوه‎های بزرگ اخلاق انسانی است که با دین مبین اسلام و هویت ایرانی گره خورده و در سایه این بخشش خیر کثیر معنوی و برکات متعددی برای جامعه حاصل می‎شود.

انجم‎روز اهدای خون را یک وظیفه اصلی برای آحاد مردم ذکر و عنوان کرد: خون به عنوان یکی از نعمت‎های بزرگ الهی و مایه زندگانی در بدن انسان است و اهدای آن به بیماران نیازمند زمینه حیات آنان را رقم می‎زند.

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: اهدای خون شکرانه‎ای برای سلامتی، تندرستی و سپاسگزاری از نعمت‎های خداوندی است که هیچ کلام و زبانی یارای توصیف این عمل خداپسندانه را ندارد.

انجم‎روز اهدای خون را به عنوان بالاترین نیکی‌ها دانست و بیان داشت: فرهنگ اهدای خون در جامعه به عنوان حرکتی انسان‎دوستانه و همنوع‎خواهی باید گسترش یابد و ما نیز تلاش می‌کنیم که این امر تداوم داشته باشد.

وی اذعان داشت: در راستای ایجاد فرهنگ اهدای خون در بین مردم به ویژه جوانان این شهرستان انتظار می‎رود تا ابتدا مسئولان و کارمندان این فرهنگ نیک و حسنه را با اهدای خون خود در جیرفت نهادینه کرده و با این عمل خود جان بیماران نیازمند به خون را نجات بخشند.

انجم‎روز با اشاره به اینکه این کار مقدس انسانی توسط امور فرهنگی دادگستری و پایگاه انتقال خون شهرستان جیرفت صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: امروز از مسئولان تیم سیار پایگاه انتقال خون دعوت شد تا با حضور در محل ساختمان دادگستری اقدام به خونگیری از کارکنان و ارباب رجوع‎های داوطلب کرده که با استقبال بسیار خوب آنان روبه‎رو شد.

انتهای پیام/80001/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول