اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت گرفت

اهدای خون 856 نفر در قزوین

مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: از یک هزار و 154 نفر مراجعه‌کننده به انتقال خون این استان در ایام‌الله دهه مبارک فجر 856 نفر موفق به اهدای خون شدند.

اهدای خون 856 نفر در قزوین

علی‌اکبر کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: یک هزار و 154 نفر مردم نوع‌دوست استان قزوین در ایام‌الله دهه مبارک فجر برای اهدای خون خود به بیماران و نیازمندان به مرکز قزوین و تاکستان مراجعه کردند.

وی افزود: از این تعداد مراجعه‌کننده به این مراکز تعداد 856 نفر موفق به اهدای خون شدند.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین با بیان اینکه از 856 اهداکننده 408 نفر از اهداکنندگان مستمر و دائمی بوده‌اند، بیان کرد: 47 نفر نیز از بانوان و مابقی اهداکنندگان بار اول و با سابقه قبلی اهداکنندگان خون این استان بودند.

کیانی بیان کرد: در این ایام ادارات نیز با هماهنگی و به صورت گروهی اقدام به اهدای خون کردند که می‌توان به کانون بسیج کارمندان استان قزوین، اداره کل راه و شهرسازی، شرکت آب منطقه‌ای، اداره غله و اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین اشاره کرد.

وی ادامه داد: اداره کل کمیته امداد امام خمینی، اداره کل دامپزشکی، فرمانداری شهرستان البرز، جمعیت هلال احمر، پادگان تیپ 116 شهید صفوی (لشکر 16 زرهی) و یگان ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین از جمله اداراتی بودند که در ایام دهه فجر در این کار خیر مشارکت کردند.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین از تمام کسانی که در این ایام و روزهای سرد با مراجعه به انتقال خون قزوین و تاکستان اقدام به اهدای خون به بیماران و نیازمندان به خون کردند، تشکر کرد.

کیانی عنوان کرد: در روزهای سرد که برودت هوا در تمام کشور کاهش پیدا کرده بود مردم خداجوی استان قزوین بیماران را تنها نگذاشتند و با اهدای خون خود به یاری آنان شتافتند که تعدادی نیز به استان‌های بحران زده که با کمبود خون مواجه شده بودند، ارسال شد.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول