اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تامین اجتماعی فریدونکنار:

گزارش حوادث کارگران طی 3 روز به تامین اجتماعی ارائه شود

رئیس تامین اجتماعی فریدونکنار گفت: کارفرمایان باید گزارش حوادث کارگران را سه روزه به سازمان تامین اجتماعی برسانند.

گزارش حوادث کارگران طی 3 روز به تامین اجتماعی ارائه شود

محمدعلی نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فریدونکنار اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی، یک سازمان عمومی، غیردولتی است که بخش عمده منابع مالی آن از محل حق بیمه‌ها با مشارکت بیمه‌شدگان و کارفرمایان دولت تأمین می‌شود.

وی افزود: صیانت از حقوق بیمه شدگان و پوشش بیمه‌ای برای اقشار جامعه و ارائه تعهدات کوتاه مدت ماموریت اصلی سازمان تامین اجتماعی است.

به گفته رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان فریدونکنار پایداری سازمان نقش مهمی در ارائه تعهدات و خدمات مطلوب به بیمه شدگان و مستمری‌بگیران است.

وی در تشریح انتظارات سازمان تامین اجتماعی از کارفرمایان و بیمه شدگان خاطرنشان کرد: کارفرمایان در مواقع حوادث ناشی از کار بیمه شدگان باید اقدامات اولیه را انجام و بعد از گزارش حادثه را در ظرف سه روز به تأمین اجتماعی ارائه کنند.

وی ادامه داد: بازرسان سازمان در هنگام بازرسی از کارگاه‌های مشمول قانون کار همکاری و اطلاعات لازم را در اختیار بازرسان قرار داده، از دفترچه‌های درمانی حفاظت کرده و در اختیار دیگران قرار ندهند.

نصیری بیان داشت: کارفرمایان و بیمه شدگان همکاری و مشارکت لازم را اعمال کرده و قوانین و مقررات سازمان آگاهی کامل داشته باشند.

انتهای پیام/86022/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول