اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج خبر داد

آمادگی مدارس شهرستان سنندج برای پذیرایی از مسافران نوروزی

فرماندار شهرستان سنندج از آمادگی مدارس شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی مدارس شهرستان سنندج برای پذیرایی از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل فرماندار سنندج صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: همکاری و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش در سال‌های اخیر موجب شده است که شهرستان سنندج در زمینه ارائه تسهیلات و پذیرایی از میهمانان نوروزی، از شهرستان‌های برتر و موفق باشد.

وی ضمن تقدیر از همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهرستان سنندج با ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، افزود: با اعلام آموزش و پرورش، در ایام نوروز امسال بیش از 65 مدرسه با 480 کلاس در شهرستان سنندج آماده پذیرش و اسکان مسافرین است و امید است که امسال نیز با تمهیدات اندیشیده شده، شاهد رضایتمندی کامل مسافران باشیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سنندج در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات آموزشی در نواحی منفصله و حاشیه‌های شهر سنندج گفت: جاذبه‌ها و رفاه شهرنشینی در سال‌های اخیر موجب شده است که روستاییان به شهرها مهاجرت کنند و کانون‌های حاشیه‌نشینی در اطراف شهر سنندج عمدتا متاثر از همین روند هستند.

وی تصریح کرد: کمبود فضاهای آموزشی در مناطق حاشیه‌ای از جمله عوامل ترک تحصیل و باز ماندن دانش‌آموزان از تحصیل است.

فرماندار سنندج گفت: در سال‌های اخیر تلاش‌های ارزشمندی برای ارتقای استانداردهای آموزشی در نواحی حاشیه‌ای شهر صورت گرفته، اما تا رسیدن به سطح مطلوب فاصله داریم و تلاش برای شناسایی و تملک زمین برای احداث فضاهای آموزشی در این مناطق باید به صورت جدی ادامه داشته باشد.

میرزایی‌اصل عدم وجود مدرسه در مسکن مهر سنندج را از دیگر دغدغه‌های مردم و اعضای این تعاونی‌ها برشمرد و افزود: جمعیت ساکن در مسکن مهر بهاران سنندج با جمعیت برخی از شهرهای استان برابری می‌کند و عدم تسریع در احداث فضاهای آموزشی در این مجتمع مردم را با مشکلات فراوانی مواجه خواهد نمود،

وی در پایان از متولیان امر خواست این موضوع را مورد توجه ویژه قرار دهند.

انتهای پیام/79001/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول