اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 900 دانش‌آموز

جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر شیروانی برگزار شد

جشن تکلیف 900 دانش‌آموز دختر شیروان در گرامیداشت دهه فجر با حضور جمعی از اولیا و مربیان و مسئولان محلی این شهرستان برگزار شد.

جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر شیروانی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، امام جمعه شیروان پیش از ظهر امروز در جریان مراسم جشن تکلیف 900 دانش‌آموز دختر شیروانی در مصلای نماز جمعه این شهر اظهار کرد: جشن تکلیف دانش‌آموزی مقدمه‌ای برای گام‌های استوار و بیشتر در راستای قرب‌الهی است.

حجت‌الاسلام حسین کوثری با تاکید بر ارتقای علم‌آموزی دانش‌آموزان در کنار حفظ معنویات و کرامات بشری اظهار کرد: دنیای بدون دانش و علم قابل تحول، رشد و بالندگی نیست و در نتیجه هدفی مهم در راستای تلاش برای ادامه زندگی و رسیدن به آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: در طول زندگی انسان‌ها نقاط عطفی وجود دارد که می‌توان با استفاده از این موقعیت‌ها انسان را به سرچشمه معنوی هدایت کرد و یکی از مهم‌ترین نقاط عطف در زندگی انسان‌ها رسیدن به سن بلوغ یا همان سن تکلیف است که قابلیت لازم را برای انجام فرایض پیدا می‌کند، چرا که شما در آغاز راه و مسیر بندگی هستید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان افزود: راه و مسیر بندگی شما با قرآن و نماز آغاز و با اخلاق حسنه و پیروی از الگوی گل‌ها یعنی حضرت فاطمه (س) ادامه پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: نماز و اعتقادات مذهبی شالوده تمام اعتقادات نوجوانان و جوانان است و نماز است که راهبرد مناسبی برای نزدیکی فرد با خدای خودش است.

به گزارش فارس، در این آیین که با حضور دانش‌آموزان مکلف از 23 آموزشگاه شهر شیروان برگزار شد، برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری اجرا و نخستین نماز جماعت ظهر و عصر اقامه شد.

انتهای پیام/63002/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول