اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی قزوین خبر داد

اهدای کمک هزینه جهیزیه به 460 مددجوی بهزیستی در قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: امسال تاکنون به 460 مددجوی زیر پوشش این اداره کل کمک هزینه جهیزیه اهدا شده است.

اهدای کمک هزینه جهیزیه به 460 مددجوی بهزیستی در قزوین

حسین افشارمقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: دفتر ستاد ازدواج و تأمین جهیزیه از جمله فعالیت‌های معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان قزوین است.

وی با بیان اینکه سال گذشته این دفتر به 574 مددجوی زیر پوشش این اداره کل کمک هزینه جهیزیه اهدا کرده است، ابراز داشت: اهدای این کمک به 442 نفر از طریق اعتبارات دولتی، 40 نفر از طریق اعتبارات استانی و 92 نفر از طریق حمایت‌های خیران بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: امسال نیز به 460 مددجوی زیر پوشش اداره کل بهزیستی این استان کمک هزینه جهیزیه اهدا شده که محل تأمین مبلغ این کمک‌ها به 310 نفر از طریق اعتبارات دولتی و 150 نفر از طریق حمایت‌های خیران بوده است.

افشارمقدم بیان کرد: کمک هزینه جهیزیه از جمله لوازم ضروری و اساسی زندگی بوده که به ارزش یک میلیون تومان به مددجویان نیازمند اهدا شده است.

400 مددجوی پشت نوبت متقاضی کمک هزینه جهیزیه

وی خاطرنشان کرد: اکنون 400 مددجوی زیر پوشش این اداره کل پشت نوبت متقاضی دریافت کمک هزینه جهیزیه هستند تا با دریافت این کمک زندگی مشترک خود را تشکیل دهند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به اینکه دفتر ستاد ازدواج و تأمین جهیزیه معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی قزوین با اهدای کمک هزینه جهیزیه از مددجویان نیازمند حمایت می‌کند، ابراز کرد: این نهاد تلاش می‌کند تا علاوه بر اعتبارات دولتی از کمک خیران نیز برای تحقق این هدف کمک بگیرد.

افشار مقدم با بیان اینکه نقش خیران در رفع مشکلات جامعه هدف اداره کل بهزیستی قزوین از ارزش معنوی عظیمی برخوردار است، عنوان کرد: نیکوکاران می‌توانند در انجام این عمل خداپسندانه به این اداره کل کمک کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه مددجویان نیازمند توسط مددکاران این نهاد شناسایی می‌شوند، یادآور شد: آنان قبل از دریافت این کمک باید آزمایش ژنتیک را با هدف جلوگیری از تولد یک نوزاد معلول انجام دهند و همچنین آموزش دوره‌های مهارت زندگی را با هدف ارتقای مدیریت خانواده بگذرانند.

انتهای پیام/77009/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول