اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهرستان تنکابن:

تنکابن در بحران سفید 440 میلیارد تومان خسارت دید

رئیس شورای شهرستان تنکابن از وارد آمدن بیش از 440 میلیارد تومان خسارت به خانه‌ها و بیشتر زیرساخت‌های تجاری، صنعتی و کشاورزی خبر داد.

تنکابن در بحران سفید 440 میلیارد تومان خسارت دید

یاسر گلیجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تنکابن گفت: این شهرستان با توجه به حجم بارش برف سنگین که بیش از یک متر و 70 سانتی‌متر بوده است، بیش از 440 میلیارد تومان خسارت دید.

رئیس شورای شهرستان تنکابن افزود: بیشتر این خسارات به منازل مردم و زیرساخت‌های کشاورزی و باغی به‌ویژه گلخانه‌ها، انبارهای میوه، مراکز پرورش مرغ و ماهی بوده است.

گلیجی بیان داشت: رقم ریالی خسارات وارده در بخش کشاورزی، باغی و صنایع تولید جنبی بخش کشاورزی از سایر موارد بیشتر است.

رئیس شورای شهرستان تنکابن تصریح کرد: رقم عنوان شده برآورد اولیه است و نمی‌توان گفت میزان خسارات از نظر ریالی فقط این 440 میلیارد تومان است.

وی با تقدیر از زحمات همه مردم و مسئولان در بحث مدیریت بحران به‌ویژه استاندار و معاونان وی و نیز پیگیری‌های ائمه جمعه و جماعات در شهرستان، افزود: با توجه به نزدیکی سال جدید بیشتر خسارت‌دیدگان چشم‌انتظار اقدام دولت هستند و برای رفع مشکلات ناشی از بحران از دولت تدبیر و امید توقع دارند با شتاب بخشیدن به برنامه‌های ویژه جبران خسارات ابلاغیه‌های ویژه آن، این مهم را سریع‌تر و بدون بروکراسی اداری به مراجع ذی‌ربط به‌ویژه بانک‌ها برای اعطای تسهیلات در بازسازی و نوسازی ابلاغ کنند.

انتهای پیام/86020/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول