اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرایان:

سرایان دارای استعدادهای بالقوه‌ای در راستای جذب گردشگر است

فرماندار سرایان گفت: این شهرستان با داشتن آثار تاریخی و پتانسیل‌های مذهبی دارای استعدادهای بالقوه‌ای در راستای جذب مسافر و گردشگر است.

سرایان دارای استعدادهای بالقوه‌ای در راستای جذب گردشگر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سرایان، علی‌ نبی‌زاده  عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی سرایان اظهار داشت: این شهرستان دارای استعدادهای گردشگری زیادی است. سرایان با توجه به وجود آثار تاریخی زیاد و قدمت تاریخی همچنین با توجه به پتانسیل‌ بالای مذهبی و اماکن زیارتی دارای استعدادهای بالقوه‌ای در راستای جذب مسافر و گردشگر است.

فرماندار سرایان به خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی توسط دستگاه‌های مسئول اشاره کرد و افزود: تمامی اعضای ستاد باید در نوروز امسال و با برنامه‌ریزی منسجم و نظارت محکم در زمینه‌های مختلف علاوه بر برطرف ساختن ضعف‌های سال‌های گذشته در راستای رفاه بیشتر مهمانان نوروزی گام برداشته تا مسافران نوروزی در پایان سفر با خاطره‌ای خوش این شهرستان را ترک کنند.

نبی‌زاده به وجود برخی نقاط ضعف در زیباسازی شهرها و روستاها اشاره و اضافه کرد: ظاهر، نما و پاکیزگی هر شهر نشان‌دهنده فرهنگ آن منطقه بوده بنابراین باید دستگاه‌های مسئول در راستای رفع نقایص و کمبودها اقدامات اساسی انجام دهند.

وی بر مهیا نمودن مکان‌های اسکان مسافران و تهیه نقشه راهنمای گردشگری این شهرستان تاکید کرد و اذعان داشت: تمامی اماکن اقامتی و مکان‌های اسکان باید آمادگی لازم را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی را داشته باشد. باید با تهیه راهنمای گردشگری و دادن اطلاعات مورد نیاز به مسافران از سرگردانی آنها جلوگیری شود.

انتهای پیام/22481/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول