اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان میراث فرهنگی:

فصل جدیدی در ‌بحث گردشگری کشور باید ‌آغاز شود

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با تعامل متقابل دولت و ‌راهنمایان گردشگری می‌توان فصل جدیدی در ‌بحث گردشگری کشور و متفاوت با گذشته آغاز کرد.

فصل جدیدی در ‌بحث گردشگری کشور باید ‌آغاز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسعود سلطانی‌فر بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه هفتمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران در مرکز بین‌المللی علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی ماهان، اظهار داشت: ایران به لحاظ برخورداری از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و گردشگری جزو 10 کشور برتر است، اما به لحاظ جذب گردشگر و درآمد در رتبه 50 این صنعت‌ جهانی قرار دارد.

وی عنوان کرد: این رتبه برازنده ایران نیست و انتظار می‌رود با وجود راهنمایان گردشگری ایران، بتوانیم به جایگاه اصلی خود در صنعت گردشگری برسیم.

سلطانی‌فر افزود: شخصا آماده هستم تا به عنوان یک مسئول‌ با ‌راهنمایان گردشگری در بخش اجرایی صنعت گردشگری قرار بگذارم تا با توجه به فضای خوب ایجاد شده در دولت با تعامل و همکاری متقابل فصل جدیدی در ‌بحث گردشگری کشور و متفاوت با گذشته آغاز شود.

این مسئول با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر توسعه و فعال کردن بخش گردشگری عنوان کرد: سازمان میراث فرهنگی آماده باز کردن گره‌ها و ایجاد زمینه‌های مناسب برای توسعه صنعت گردشگری است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: باید ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی، اقتصادی و ارزش‌های ملی و اسلامی را به‌ جهانیان نشان دهیم.

وی خاطر نشان کرد: از مسیر گردشگری می‌توان به جهان اعلام کرد که ایران همچنان زنده، استوار و پایدار است.

سلطانی‌فر در پایان اذعان داشت: راهنمایان گردشگری نقش بسیار مؤثری در جذب گردشگران و آشنایی بیشتر آنها با جاذبه‌های تاریخی و گردشگری ایران دارند.

انتهای پیام/2446/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول