اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ارومیه تاکید کرد

توجه به شاخصه‌های تربیتی و دینی دانش‌آموزان

امام جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت توجه به شاخص‌های آموزشی، بر لزوم توجه به شاخصه‌های تربیتی و دینی دانش‌آموزان نیز تأکید کرد.

توجه به شاخصه‌های تربیتی و دینی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدیر سابق آموزش و پرورش و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش آذربایجان غربی که در سالن اداره برق استان برگزار شد، اظهار داشت: تربیت دینی دانش‌آموزان و آشناسازی آنها با آموزه‌های دینی می‌تواند در تسریع روند دستیابی به آرمان‌های اصلی نظام اسلامی موثر واقع شود.

وی در این مراسم با اشاره به اینکه موقعیت‌های اجتماعی و پست‌های سازمانی زمینه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم هستند، گفت: در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات ولی سمرقندی، مدیر سابق آموزش و پرورش استان، انتظار تداوم خدمت‌رسانی و توفیقات بیشتر وی در دیگر سنگرهای خدمت‌رسانی در نظام اسلامی را از خداوند متعال خواستاریم.

قریشی با اشاره به اینکه مدیریت‌ها و مسئولیت‌های دنیوی همگی اعتباری‌ بوده، گفت: آنچه باقی مانده و حقیقی است، عملکردی است که انسان انجام می‌دهد و همین اعمال توشه انسان برای روز قیامت بوده و انسان با آنها محشور می‌شود.

وی به مسئولیت بسیار مهم و حساس مدیریت آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان فرزندان مدیران آموزش و پرورش در طول دوران خدمت آنها محسوب می‌شوند و به عنوان وسیله آزمایش، روز قیامت از آنها راجع به این فرزندان دینی پرسش خواهد شد.

امام جمعه ارومیه اظهار داشت: این مجموعه که سکان‌داری آن امروز به دستان فریدون سید مصطفوی مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان، محول می‌شود، مسئولیتی دینی، علمی و آموزشی بر دوش وی می‌گذارد که لازمه توفیق در این زمینه نیز استعانت از خداوند متعال و توجه به دغدغه‌های اصلی آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان است.

قریشی با اشاره به اهمیت توجه به شاخص‌های آموزشی، بر لزوم توجه به شاخصه‌های تربیتی و دینی دانش‌آموزان نیز تأکید کرد و گفت: در این زمینه اولیای مدارس می‌توانند نقش بسیار مهمی در ارتقای تربیت دینی دانش‌آموزان داشته باشند.

انتهای پیام/61006/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول