اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی منوجان خبر داد

راه‌اندازی مرکز سلامت روان در منوجان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان منوجان گفت: مرکز سلامت روان با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای در منوجان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی مرکز سلامت روان در منوجان

مرتضی نمدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: صدور مجوز مراکز سلامت روان، مرکز مشاوره عمومی و تخصصی به بهزیستی واگذار شده و در همین راستا مرکز سلامت روان در منوجان راه‌اندازی شد.

وی بیان کرد: هدف از راه‌اندازی چنین مراکزی دسترسی بهتر و آسان‌تر مردم به خدمات مشاوره اولیه در زمینه‌های ازدواج، پس از ازدواج، مهارت‌های زندگی، کودک، نوجوان و تحصیلی است.

نمدادی بیان داشت: مراکز مشاوره می‌توانند در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بالابردن سطح روانی افراد جامعه موثر باشند و باید فرهنگ مشاوره را در بین مردم توسعه و گسترش داد.

رئیس اداره بهزیستی منوجان تصریح کرد: با استفاده از توان کارشناسان همین مرکز طرح‌های مختلفی در سطح شهرستان از جمله طرح آگاه‌سازی پیشگیری از معلولیت‌ها با همکاری اداره آموزش و پرورش در مدارس دبیرستان دخترانه در حال انجام است.

وی عنوان کرد: در این طرح آموزش‌های لازم در زمینه اهمیت مشاوره، ژنتیک، پیشگیری از نابینایی، پیشگیری از ناشنوایی، پیشگیری از حوادث و پیشگیری از عقب‌ماندگی ذهنی به دانش‌آموزان داده می‌شود.

نمدادی گفت: طرح محب که خدمات مشاوره‌ای و روانی و حمایت‌های روانی و اجتماعی پس از بلایای طبیعی انجام می‌دهد یک طرح اجتماع‌محور است که تاکید آن بر توانمندسازی اجتماعات محلی به منظور پیشگیری و کاهش مشکلات روانی، اجتماعی و بلایای طبیعی است.

انتهای پیام/80006/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول