اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 2 اصفهان عنوان کرد

آمادگی 120 نفر از موزاییک‌سازان برای جابه‌جایی به شهرک صنعتی شمال

شهردار منطقه 2 اصفهان گفت: 167 کارگاه موزاییک‌سازی در منطقه 2 فعالیت می‌کنند که طی مذاکرات انجام شده، 120 نفر از موزاییک‌سازان اعلام آمادگی کرده‌اند که به شهرک شمال منتقل شوند.

آمادگی 120 نفر از موزاییک‌سازان برای جابه‌جایی به شهرک صنعتی شمال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، محمدحسین جعفری فشارکی با بیان این مطلب اظهار کرد: طی دو ماه گذشته 4 جلسه با حضور استانداری، شهرداری، شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان محیط زیست، رییس اصناف و سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری در خصوص انتقال کارگاه‌های موزاییک‌سازی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرک بزرگ صنعتی شمال در نزدیکی شهر علویجه برای انتقال کارگاه‌های موزاییک‌سازی انتخاب شده است، افزود: 167 کارگاه موزاییک‌سازی در منطقه 2 فعالیت می‌کنند که با 120 نفر از موزاییک‌سازان برای انتقال به شهرک شمال مذاکراتی انجام شده است.

شهردار منطقه 2 اصفهان با بیان اینکه تعدادی از کارگاه‌های موزاییک‌سازی با هم ادغام شده‌اند، تصریح کرد: زمین‌هایی به وسعت 2 هزار متر‌مربع در شهرک صنعتی شمال در اختیار موزاییک‌سازان قرار می‌گیرد.

جعفری خاطرنشان کرد: قرار است جلسه‌ای در استانداری با حضور شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شود تا در خصوص قیمت مناسب و ارائه تسهیلات به مالکان تصمیم‌گیری شود.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه زمان‌بندی جا به جایی کارگاه‌های موزاییک سازی نیز مشخص می‌شود، اظهار داشت: کارگاه‌های موزاییک سازی در منطقه 2 علاوه بر ایجاد آلودگی هوا و آلودگی صوتی، امنیت تردد ساکنان این محدوده را نیز با مشکل مواجه کرده بود.

شهردار منطقه 2 اصفهان با تاکید بر اینکه تمامی حق و حقوق مالکان از طریق شهرداری پرداخت می‌شود، ادامه داد: قرار است براساس طراحی انجام شده، کارگاه‌های موزاییک‌سازی به فضای سبز و امکانات رفاهی تفریحی تبدیل شود.

انتهای پیام/2301/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول