اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلطانیه خواستار شد

تسریع در استقرار ادارات در شهرستان سلطانیه

امام جمعه سلطانیه خواستار تسریع در استقرار ادارات در شهرستان سلطانیه شد.

تسریع در استقرار ادارات در شهرستان سلطانیه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمد نوری پنجشنبه شب در دیدار مسئولان شهرستان سلطانیه نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه همه مسئولان خدمتگزاران مردم هستند، اظهار داشت: افتخارمان این است که هر کجا هستیم سرباز ولایت و در خدمت نظام و انقلاب هستیم.

وی با بیان اینکه مردم سلطانیه مردمی ولایت‌مدار و انقلابی هستند، تصریح کرد: کمتر خانواده‌ای در سلطانیه وجود دارد که شهیدی در راه انقلاب اهدا نکرده و یا یکی از اعضای خانواده‌ آنها آزاده و یا جانباز دوران دفاع مقدس نباشد.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه مردم شهرستان سلطانیه همیشه در خط ولایت حرکت کرده و دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند، ادامه داد: امروز وحدت و همدلی خوبی بین مسئولان شهرستان جدیدالتاسیس سلطانیه حاکم است و همه در راستای خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به همدلی خوبی که بین مسئولان و اعضای شورای شهر، شهردار و دیگر مسئولان وجود دارد، گفت: فرماندار این شهرستان از مسئولان پر تجربه و پر تلاش استان است، که در راستای توسعه و پیشرفت این منطقه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

نوری در مورد برگزاری با شکوه و کم‌نظیر راهپیمایی 22 بهمن در سلطانیه افزود: این امر نشان داد که مردم سلطانیه همیشه و در همه حال آماده حضور در صحنه‌ها و دفاع از نظام و انقلاب هستند.

وی با اشاره به استقرار برخی ادارات در شهرستان سلطانیه گفت: اما هنوز برخی از ادارات در شهرستان مستقر نشده‌اند که باید تلاش شود این ادارات نیز در شهرستان حاضر و مستقر شوند.

امام جمعه سلطانیه اذعان داشت: باید مسئولان استان در راستای تسریع در استقرار ادارات در این شهرستان تلاش کنند.

انتهای پیام/2308/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول