اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان:

عملیات برق‌رسانی شهرک صنعتی و سایت بانوان زنجان در حال اجراست

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: عملیات برق‌رسانی به شهرک صنعتی شماره یک زنجان و سایت بانوان در حال اجراست.

عملیات برق‌رسانی شهرک صنعتی و سایت بانوان زنجان در حال اجراست

عادل کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار می‌کند.

وی به پروژه‌های تملک دارایی سال‌جاری شرکت توزیع نیروی برق استان اشاره کرد و ادامه داد: شرکت در طی سال‌های گذشته در محورهای برق‌رسانی به چاه‌های کشاورزی، توسعه شبکه برق روستایی، مسکن مهر و سایر موارد مرتبط با توسعه و اصلاح شبکه‌های توزیع توانسته با جذب اعتبارات لازم استانی اقدام به تامین برق چاه‌های کشاورزی، واحدهای مسکونی مهر و انشعاب جدید روستایی کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اینکه پروژه‌های تملک سال‌جاری با اعتبار مصوب جمعاً به مبلغ 32 هزار و 620 میلیون ریال اجرا می‌شود، تصریح کرد: این پروژه‌ها در قالب 19 طرح اجرا می‌شود.

این مسئول برق‌رسانی به چاه‌های کشاورزی روستاهای شهرستان‌های ابهر، ایجرود، خدابنده، زنجان، طارم، سلطانیه و ماهنشان را در قالب هفت طرح جزو این پروژه‌ها اعلام کرد و افزود: این طرح‌ها با اعتبار مصوب به مبلغ 13 هزار و 200 میلیون ریال است که تاکنون نیز مبلغ 3 هزار 944 میلیون ریال تخصیص صورت گرفته است.

* آغاز عملیات برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی ابهر، خدابنده و زنجان

کاظمی اضافه کرد: پس از اخذ مجوز امانی عملیات اجرایی این طرح‌ها برای برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی شهرستان‌های ابهر، خدابنده و زنجان آغاز خواهد شد.

وی توسعه و اصلاح شبکه‌های روستایی شهرستان‌های ابهر، ایجرود، خدابنده، خرم‌دره، زنجان، طارم و ماهنشان در قالب هفت طرح را از دیگر پروژه‌های شرکت اعلام کرد و گفت: این طرح‌ها با اعتبار مصوب به مبلغ 6 هزار و 520 میلیون ریال اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون از این مقدار یک‌هزار و 124 میلیون ریال تخصیص صورت گرفته، متذکر شد: پس از فرآیند واگذاری پروژه‌ها عملیات اجرایی برق‌رسانی به روستاهای خدابنده آغاز می‌شود.

این مسئول برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر را از دیگر پروژه‌های تملک دارایی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اعلام کرد و افزود: این پروژه‌ها شامل پروژه 630 واحدی شهرک گلسار ابهر، 60 واحدی چورزق، 50 واحدی زرین رود، 48 واحدی هیدج، 52 واحدی ارمغانخانه، 96 واحدی مهر ابهر، 32 واحدی مسکن مهر ابهر، 64 واحدی مسکن مهر ابهر و 100 واحدی صائین‌قلعه است.

* آغاز عملیات برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر ابهر، چورزق و ارمغانخانه

کاظمی با اشاره به اینکه برای این پروژه‌ها مبلغ 2 هزار و 700 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده بیان داشت: تاکنون یک‌هزار میلیون ریال تخصیص صورت گرفته که به زودی عملیات اجرایی برق‌رسانی مسکن مهر ابهر، چورزق و ارمغانخانه آغاز می‌شود.

وی در ادامه به پروژه‌های برق‌رسانی مسکن مهر شهرستان‌های زنجان اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه‌ها شامل 310 واحدی پونک، 60 واحدی ثمین، 140 واحدی ثمین، یک‌هزار و 170 واحدی پونک، 360 واحدی مهر پونک، 180 واحدی خاتم، 168 واحدی پونک، 288 واحدی مسکن مهر آراء، 73 هکتاری گلشهر و مسکن مهر طلائیه در قالب یک طرح است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اینکه این تعداد پروژه با اعتبار مصوب به مبلغ 9 هزار میلیون ریال اجرا می‌شود، تصریح کرد: تاکنون مبلغ یک‌هزار و 421 میلیون ریال تخصیص صورت گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها متناسب با منابع اعتباری اجرای پروژه‌ها انجام خواهد شد.

کاظمی در ادامه به برق‌رسانی شهرک صنعتی شماره یک زنجان و سایت بانوان در قالب یک طرح اشاره کرد و اذعان داشت: این پروژه با اعتبار مصوب به مبلغ 500 میلیون ریال است که همه مبلغ مصوب تخصیص یافته و عملیات برق‌رسانی در حال اجراست.

* اتمام برق‌رسانی به پروژه ساختمان پزشکی قانونی خدابنده

وی به پروژه برق‌رسانی به ساختمان پزشکی قانونی شهرستان خدابنده در قابل یک طرح اشاره کرد و گفت: این طرح با اعتبار مصوب به مبلغ 180 میلیون ریال است که همه مبلغ مصوب تخصیص یافته و عملیات برق‌رسانی این پروژه نیز به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در ادامه به پروژه برق‌رسانی سالن ورزشی سجاس در قالب یک طرح اشاره کرد و گفت: این طرح با اعتبار مصوب به مبلغ 520 میلیون ریال اجرا شده است.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه تاکنون 320 میلیون ریال از این مبلغ تخصیص داده شده است، متذکر شد: عملیات برق‌رسانی به این پروژه به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/73008/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول