اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نایب رئیس مجلس صورت گرفت

رونمایی از تمبر اختصاصی همایش علمی و پژوهشی حراست

تمبر اختصاصی نخستین همایش علمی و پژوهشی حراست از منظر آموزه‎های دینی با حضور حجت‎الاسلام ابوترابی‎فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

رونمایی از تمبر اختصاصی همایش علمی و پژوهشی حراست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، کتاب نخستین همایش علمی و پژوهشی حراست از منظر آموزه‎های دینی عصر امروز در گرگان با حضور حجت‎الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‎فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‎الاسلام سید علی طاهری و عیسی امامی نمایندگان مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان گلستان رونمایی شد.

در این مراسم همچنین لوح تندیس به 10 مقاله برتر اهدا شد؛ غلامرضا منتظری از گلستان، صدیقه نظرعباسی از گلستان، شهریار جانبازی از تهران، علی وطنی از گلستان، یوسفی از گلستان، حمیدرضا افتخاری، زهرا محمدی، محسن موحدی از اصفهان، فاطمه سلطان محمدی از قم، محمدرضا سوقندی از سمنان، و مصیب عباسی از گلستان از جمله تقدیر شدگان در این مراسم بودند.

دستگاه‎های مشارکت کننده برتر در این مراسم دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، دانشگاه جامع گلستان، شهرداری گرگان، صدا و سیمای مرکز گلستان و دانشگاه علوم پزشکی، استانداری گلستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم از کتابی با محتویات مجموعه مقالات برگزیده شده، 10 مقاله شفاهی و 9 مقاله پوستری در این همایش رونمایی و به شرکت کنندگان در این همایش اهدا شد.

در پایان این مراسم به رسم یادبود تابلو فرشی به حجت‎الاسلام ابوترابی‎فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اهدا شد.

انتهای پیام/83004/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول