اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

طرح پایش واحدهای صنعتی ایلام آغاز شد

استاندار ایلام گفت: به منظور رفع مشکلات صنعت استان طرح پایش واحدهای صنعتی ایلام آغاز شد.

طرح پایش واحدهای صنعتی ایلام آغاز شد

محمدرضا مروارید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: چرخ‌های توسعه صنعتی در ایلام شتاب می‌گیرد و برنامه‌ریزی لازم برای احیاء و توسعه واحدهای صنعتی در استان ایلام از سوی مسئولان و کارشناسان امر صورت گرفته است.

وی ادامه داد: کارگروه ویژه‌ای متشکل از مسئولان و کارشناسان امر در این راستا تشکیل شده و تمام توان این کارگروه صرف رفع مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی می‌شود و این کارگروه با حضور معاون برنامه‌ریزی استانداری ایلام، رئیس سازمان صنعت و معدن استان ایلام، مدیران عامل بانک‌های استان ایلام و ... عضو این کارگروه هستند.

مروارید تصریح کرد: پایش واحدهای صنعتی در استان ایلام در دستور کار این کارگروه قرار گرفته و تک تک واحدهای صنعتی مشمول پایش خواهند شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: در اجرای طرح پایش به مشکلات مختلف واحدهای صنعتی در استان ایلام پرداخته شده و با بررسی آن در راستای رفع این مشکلات تلاش می‌شود.

وی ادامه داد: آنچه از این مشکلات که در استان قابل رفع باشد محقق شده و مابقی نیز با کمک و مساعدت مسئولان ذی‌ربط کشوری پیگیری خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: مدیریت ارشد استان ایلام تمام توان خود را صرف جذب سرمایه‌گذاران و سرمایه‌داران خارجی به استان ایلام کرده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

انتهای یام/2246/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول