اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده عنوان کرد

تسریع در روند ساخت یادمان شهدای گمنام لنده

فرماندار لنده در بازدید از روند ساخت یادمان شهدای گمنام گفت: یادمان شهدا باید در شأن شهدا بوده و تسریع در روند ساخت آن یکی از ضروریات نهادینه‌ کردن فرهنگ شهید و شهادت است.

تسریع در روند ساخت یادمان شهدای گمنام لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، محمد مرادی بعد از ظهر امروز در بازدید از روند ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان لنده با اشاره به نقش شهید و شهادت در پیشرفت انقلاب اسلامی گفت: شهدا چراغ راه ملت و نظام و انقلاب بوده و هر چه داریم از برکات خون شهدا است.

وی افزود: شهدای گمنام به مانند ستارگانی درخشان در آسمان ایران و شهرهای مختلف کشور به نور افشانی و ماندگاری انقلاب کمک می‌کنند.

فرماندار لنده گفت: عزت و افتخار ایران به شهدا بوده و بهترین و پر افتخارترین سند آن شهدای گمنام هستند که با گمنامی خود نام و نشان ایران زمین را بر قله‌های عزت و عظمت برافراشته‌اند.

مرادی با بیان این‌که همه ما مدیون شهدا هستیم تصریح کرد: زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همه است و مختص به شخص یا اداره خاصی نیست و شهدای برای ادامه راه انقلاب مسیری ترسیم کرده‌اند به نام فرهنگ شهادت که باید در جامعه ما زنده بماند.

وی افزود: کوتاهی در اجرا و انجام وظایف خیانت به شهداست و این جبران ناپذیر خواهد بود مگر وظایف را درست انجام دهیم.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده خاطرنشان کرد: قریب به یک سال است که شهرستان لنده میزبان شهدای گمنام است ولی متأسفانه روند ساخت یادمان شهدا به درستی انجام نگرفته تا این‌که در یک ماه گذشته با پیگیری‌هایی که شده پیمانکار آن شروع به کار کرده است.

مرادی تاکید کرد: یادمان شهدای گمنام باید در کمترین زمان ممکن ساخته و به بهره‌برداری برسد چراکه این مکان مقدس مورد بازدید بسیاری از مردم شهید پرور شهرستان لنده و سایر نقاط مختلف استان است.

فرماندار لنده در ادامه با بیان این‌که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موجب منفعت عمومی جامعه و بیمه شدن جامعه از آسیب های اجتماعی خواهد بود گفت: اگر جوامع اسلامی به نحو احسن فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه نهادینه کنند دیگر هیچ توطئه‌ای در آن ها کارساز نخواهد بود.

وی تسریع در روند ساخت یادمان شهدا را متذکر شد و گفت: یادمان شهدا باید در شأن و منزلت شهدا بوده و به بهترین نحو ممکن ساخته شود.

انتهای پیام/82013/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول