اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد رئیس راهنمایی و رانندگی اسدآباد از وضعیت نابسامان آژانس‌ها

رئیس راهنمایی و رانندگی اسدآباد گفت: متأسفانه آژانس‌ها در سطح شهرستان وضعیت مطلوبی ندارند و رانندگانی که در این آژانس‌ها مشغول فعالیت هستند، ساماندهی نشده‌اند.

انتقاد رئیس راهنمایی و  رانندگی اسدآباد از وضعیت نابسامان آژانس‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، فرخ جمالی ظهر امروز در کمیته صیانت از حقوق شهروندی و انضباط اجتماعی اسدآباد با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندان و رانندگان باید دوطرفه باشد اظهار داشت: رانندگان و شهروندان در زمینه حمل و نقل هر یک وظایفی را دارند که در صورت انجام آن حقوق متقابل رعایت می‌شود.

وی با اشاره به نابسامانی در آژانس‌های شهرستان گفت: متأسفانه آژانس‌ها در سطح شهرستان وضعیت مطلوبی ندارند و رانندگانی که در این آژانس‌ها مشغول فعالیت هستند، ساماندهی نشده‌اند.

رئیس راهنمایی و رانندگی اسدآباد افزود: برخی از رانندگان از لحاظ پوشش و ظاهر وضعیت مطلوبی ندارند که باید در این زمینه نظارت‌ها بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته قبل از رانندگان تست اعتیاد گرفته شده است، یادآور شد: رانندگان امین مردم هستند و باید رعایت شئون اخلاقی را مد نظر داشته باشند.

جمالی با بیان این که برای حل معضل ترافیک شهرستان اسدآباد نیاز به همکاری دستگاه‌های دیگر است، گفت: باید برای توجیه رانندگان همایش‌هایی در سطح شهرستان برگزار شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه در سطح شهرستان اسدآباد 26 آژانس تلفنی داریم، اظهار داشت: از این تعداد 16 آژانس در شهر و 10 مورد نیز در روستاها فعالیت دارند.

علی حیدری با بیان اینکه با برگزاری جلسات مختلفی با راهنمایی و رانندگی، اماکن و اتاق اصناف در زمینه ساماندهی آژانس‌های تلفنی اقدام کردیم افزود: بنا داریم با همکاری آژانس‌ها مشخصات رانندگانی که برای آنها کار می‌کنند، در خودروها نصب شود.

انتهای پیام/89008/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول