اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل:

تاکسی‌داران اردبیل امین مردم هستند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل گفت: تاکسی‌داران اردبیل از شرافت و امانتداری خاصی برخوردار هستند و هیچ وقت نمی‌خواهند نان حرام به سر سفره‌های خود ببرند.

تاکسی‌داران اردبیل امین مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایمان زمانی عصر امروز در مراسم تجلیل از تاکسیرانان امانتدار در اردبیل اظهار داشت: کمتر قشری را سراغ داریم که مانند تاکسی‌داران در حفظ و صیانت از حق و حقوق مردم به ویژه اشیای گم شده آنها فعال و با دید مثبت در صحنه حاضر بوده و فعالیت‌های خود را صادقانه انجام دهند.

وی به رسالت سنگین تاکسی‌داران در خدمت‌رسانی روزانه به آحاد مردم و قشرهای مختلف اشاره کرد و افزود: تاکسی‌داران ما در گرما و سرما و تحمل مصائب مختلف در صحنه خدمت‌رسانی به مردم حاضر بوده و با کمترین توقع شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا خدمتی مناسب و مطلوب ارائه کنند.

زمانی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: آنچه که در این زمینه بیشتر مورد توجه و دقت نظر است اینکه زحمات و تلاش‌های این نیروهای خدوم پاس داشته شده و به اشکال مختلف قدر این تلاش‌ها دانسته شود که ما نیز به نوبه خود قدردان این صداقت، صفا و صمیمیت نیروهای پرتلاش تاکسیرانی هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در طول فصل زمستان فعالیت کلیه رانندگان تاکسی فعال در سطح شهر اردبیل مورد رصد قرار گرفته و این عزیزان با اهدای لوح تقدیر و تشویق با درج در پرونده، مورد تمجید قرار گرفتند.

وی با قدردانی از حس مسئولیت رانندگانی که در خدمات‌دهی به شهروندان در طول فصل سرد سال کوتاهی نمی‌کنند، از رانندگان امانتدار نیز به عنوان حافظان اموال و نوامیس مردم یاد کرد و ادامه داد: رانندگان تاکسی با برگرداندن اموال و اشیای به جا مانده مردم در تاکسی به صاحبانشان به شعار «تاکسی‌داران امین مردم هستند» صحه گذاشته و خود و جامعه حمل و نقل عمومی را در نزد مردم سربلند و سرافراز می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل خطاب به رانندگان تاکسی بیان کرد: تلاش و حس امانتداری شما را شاید نتوان با چیز دیگری معاوضه کرد اما خداوند متعال همواره شاهد و ناظر اعمال شماست و اجرتان نزد او محفوظ است و این مراسم بخش کوچکی از زحمات شما را ارج نهاده و جبران کند.

انتهای پیام/62001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول