اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی

ابرکوه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می‌شود

ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ابرکوه در حال آماده شدن برای پذیرایی از مسافران نوروزی است.

ابرکوه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، فرماندار ابرکوه، پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی ابرکوه اظهار داشت: خدمات‌رسانی مطلوب به مردم حق آنها است و باید برای بررسی و حل مشکلات پیش رو در خدمات‌رسانی تلاش جدی داشت.

اسماعیل برزگرزاده افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که مسافران نوروزی علاوه بر آسایشی که در زمان حضور در این شهرستان حس می‌کنند، با پتانسیل‌های شهرستان نیز آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر کشیک‌های نوروزی، نظافت مستمر بقاع متبرکه، تغذیه خودپردازها، ترویج فرهنگ و حجاب، بخشی از مواردی است که در این راستا باید مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه اعضای ستاد نیز به بیان برخی از دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.

ایجاد غرفه‌هایی در اماکن تاریخی، مشارکت ادارات در نصب بنر خوشامدگویی به مسافران نوروزی، اسکان دادن آنان به صورت متمرکز و هدیه دادن به کودکان بخشی از این پیشنهادات بود.

تلاش برای جلب رضایت مسافران با برخوردهای مناسب، ترمیم آسفالت معابر برای کاهش حوادث رانندگی، تأکید برای راه‌اندازی جاده ابرکوه - سورمق نیز از دیگر پیشنهادات مطرح شده در این جلسه بود.

چاپ نقشه شهرستان، برگزاری تور ابرکوه‌گردی، هماهنگی با بخش خصوصی برای اسکان مسافران نیز بخشی از سخنان مطرح شده در این ستاد بود.

انتهای پیام/2464/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول