اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته مدعوین مسابقات سراسری قرآن خبر داد

جذب 5 برابر سهمیه متسابق قرآنی از نیروهای مسلح

مسئول کمیته مدعوین سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن گفت: در مرحله نخست، مسئولیت کمیته بسیج و نیروهای مسلح به سپاه فجر واگذار شد و با وجود اینکه سهمیه اعلامی 5 هزار نفر بود، 25 هزار نفر در این مسابقات حضور پیدا کردند.

جذب 5 برابر سهمیه متسابق قرآنی از نیروهای مسلح

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا گرامی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش‌بینی شده که روزانه 2 هزار و 500 نفر برای کسب فیض از فضای معنوی این مسابقات حضور پیدا کنند.

وی افزود: این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

گرامی اضافه کرد: مراسم افتتاحیه مسابقات در استان فارس با همکاری و همیاری کمیته بسیج و نیروهای مسلح در حرم حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز خاطرنشان کرد: نزدیک به 150 محفل انس با قرآن در حاشیه برگزاری مسابقات و 13 برنامه در تالار حافظ و سالن مرکز اسناد پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: در هر برنامه‌ای این مسابقات، به‌صورت میانگین 2 هزار و 500  نفر از اقشار مختلف مردم حضور می‌یابند ضمن اینکه نمایشگاهی نیز در حاشیه مسابقات پیش‌بینی شده است.

وی در پایان گفت: با توجه به قله بودن فارس امید داریم که این استان به جایگاه کانون فعالیت‌های قرآنی و قطب قرآنی که مد نظر شورای فرهنگ عمومی فارس و نماینده ولی فقیه در این استان است، برسد.

انتهای پیام/2448/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول