اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد یادواره پدران آسمانی شمال کشور

تمبر 38 پدر آسمانی در مازندران رونمایی شد

دبیر ستاد نخستین یادواره پدران آسمانی شمال کشور گفت: تمبر 38 پدر آسمانی شمال کشور امروز در مازندران رونمایی شد.

تمبر 38 پدر آسمانی در مازندران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عباسعلی زارع ظهر امروز در نخستین یادواره پدران آسمانی افزود: 38 خانواده شهدا مدارک و مستندات خود را به دبیرخانه نخستین ستاد یادواره پدران آسمانی تحویل دادند.

وی افزود: با هماهنگی اداره کل پست مازندران برای یکایک این شهدا تمبر جداگانه‌ای طراحی شده و یک تمبر یادبود نیز برای همه شهدا طراحی و رونمایی شد.

به گفته دبیر ستاد یادواره پدران آسمانی، این آمادگی وجود دارد تا خانواده‌های شهدا از امروز با ارسال مدارک شهدا تمبر شهیدان را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق این مهم در سازمان ثبت اسناد و املاک استان مازندران شده است.

معاون مدیرکل ثبت اسناد مازندران خواستار جدیت عمل با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح برای گسترش فعالیت‌های کمی و کیفی در این راستا شد.

زارع ادامه داد: 57 فرزند شهید در ثبت اسناد و املاک استان‌های شمالی کشور در این سازمان شاغل هستند که مورد تجلیل ستاد نخستین یادواره پدران آسمانی قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: ویژه‌نامه پدران آسمانی نیز تهیه شده و میان خانواده‌های شاهد و ایثارگر توزیع شده است.

دبیر نخستین ستاد یادواره پدران آسمانی اظهار داشت: رونمایی از اولین تمبر پدران آسمانی در شمال کشور با حضور مسئولان کشوری، استانی، خانواده‌های شهدا و اصحاب رسانه اجرایی شده است.

انتهای پیام/86022/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول