اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان خبر داد

کشف 3 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از شناسایی و توقیف یک تانکر حامل سه هزار لیتر سوخت قاچاق در سطح استان زنجان خبر داد.

کشف 3 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان

جعفر رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق، حفظ و حراست از سرمایه‌های ملی ماموران آگاهی زنجان طی روز گذشته از حمل مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق توسط یک دستگاه کامیون تانکردار مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه با این اطلاع تیمی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان مسئول رسیدگی به موضوع شده است، تصریح کرد: ماموران با رعایت نکات انتظامی، ایمنی و علائم هشداردهنده این کامیون را در محور «زنجان- قزوین» شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این کامیون 3 هزار لیتر نفت قاچاق کشف کردند، افزود: راننده این کامیون به اتهام حمل سوخت قاچاق دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: ماموران آگاهی با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت موفق شدند از چند واحد صنفی و یک قاچاقچی 29 هزار و 10 عدد مواد محترقه غیرمجاز کشف کنند.

رحمتی با بیان اینکه ماموارن موفق شدند 19 هزار و 70 کیلوگرم گردوی قاچاق کشف کنند، اذعان داشت: با تلاش ماموران آگاهی شهرستان ابهر از توابع استان زنجان از یک دستگاه پراید 100 عدد لوازم آشپزخانه قاچاق کشف شد.

انتهای پیام/73008/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول