اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سلامت دامپزشکی خراسان جنوبی خبر داد

صدور بیش از 4 هزار تن گوشت سفید به خارج از مرزهای خراسان‌جنوبی

معاون سلامت دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: از آغاز سال‌جاری تاکنون 4 هزار و 930 تن گوشت سفید به استان‌های همجوار صادر شده است.

صدور بیش از 4 هزار تن گوشت سفید به خارج از مرزهای خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمود قربان‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آغاز سال‌جاری تاکنون 19 میلیون و 590 هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای پرورشی طیور گوشتی استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در 11 ماه سال گذشته 19 میلیون و 210 هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای پرورشی طیور گوشتی استان انجام شده است، تصریح کرد: پس از تامین نیاز بازار‌های داخلی استان مازاد بر مصرف به استان‌های همجوار صادر شده است.

معاون سلامت دامپزشکی خراسان جنوبی اذعان داشت: در سال‌جاری نظارت بهداشتی بر صدور مجوز حمل 5 میلیون و 481 هزار قطعه طیور گوشتی به استان‌های همجوار انجام شده است.

قربان‌زاده تعداد واحدهای پرورشی طیور گوشتی خراسان جنوبی را 718 واحد برشمرد و ادامه داد: در هر دوره پرورشی 250 واحد به صورت فعال فعالیت می‌کنند.

وی متذکر شد: از آغاز سال‌جاری تاکنون 4 هزار و 930 تن گوشت سفید به استان‌های همجوار صادر شده است.

معاون سلامت دامپزشکی خراسان جنوبی، استان را یکی از استان‌های پیشرو در صنعت پرورش طیور دانست و خاطرنشان کرد: چرخه مکانیکی عوامل مورد نیاز این صنعت در استان قابل دسترس بوده که این عوامل شامل واحدهای مرغ مادر، کشتارگاه و بسته‌بندی است.

انتهای پیام/69010/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول